Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettköpes
Läst 1434 ggr
Yela
0

Liten Welsh sökes

Vi söker en Welsh runt 115-123 som är riden o körd. Den ska vara utbildad i dressyr och hoppning o ha resultat i TDB. Max 14 år. Snäll att hantera, olatsfri, lätt att lasta o ha med sig, gå att rida ut utan hästsällskaå och med annat hästsällskap. Vi har idag ett maxat russ och är medryttare på maxad Shettis. Vi letar nu något eget i stället för shettisen som börjar bli lite liten. Ponnyn kommer att stå med vårt russ och två islänningar på lösdrift i Stockholm. Mina två tjejer kommer att rida ut mycket, träna för tränare då och då och vara med någon dressyr o hopptävling då och då, även gå terrängbanan som finns i närheten någon gång. Och utveckla sin körning med. Söker därför en snäll, go ponny att ha roligt tillsammans med och prova på lite olika saker, som bad på sommaren o tolkning på vintern. Jag som hästkunnig vuxen är alltid med i stallet, antingen som medhjälpare eller att jag gör något med russet. Gärna foder så man ser att det funkar, men för rätt häst är köp aktuellt. Någon sommar eller vet något passande? Pm:a mig då. Med vänlig hälsning, Yvonne

Yela
0

Ponnyn behöver finnas i Stockholms län eller angränsande län för att vi ska kunna se den.