Planer 2012
enkel fråga vad har ni för planer för 2012, betäkningar, föl, tävlingar, utställingar, nytt i stallet, nya hästar mm
Våra planer 2012 är
- Hingstvisning 1 april
- Inridning i maj
- Ev ridklass i Bjärsjölagård
- Kvalitetsbedömning i september
- Ev en enkel klubbdressyr framåt vintern
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Det är många fina UTSTÄLLNINGAR 2012 som jag hoppas att det anmälser sig många till!
Vi ska försöka åka till följande;
Hingstutställning Tenhult i maj
Bjärsjölagård 1 Juli
Riks beroende på domare
Welshutställning Nybro
Sydöstra Sverigesponnyförenings utställning i Nybro
Ingen aning ännu vilka ponnyer som ska med :)
Sen blir det 3 årstest i Nybro om vi har någon 3 åring kvar i stallet!

Cadarn ska tävlas av David Ahvenlampi i år 
Utställningar vi funderar att åka på med de andra är:
6 April Utställning ÖPS
13 Maj Hingstutställning
30 Juni Lokalutställning
1 September Lokalutställning
"Cadarn ska tävlas av David Ahvenlampi i år" Gilla, gilla, gilla;-)

Jag har tyvärr bara min Wm Kille kvar (-08) som är utlånad till fodervärd Söder om Sthlm MEN jag har ändå kickat in några roliga utställningar och dessa har jag "boka" än så länge:
* 9/juni- Jubileums utställningen
*30/juni Lokala Salsta Gård
/M
3 föl på gång, två när som helst och ett i juni, utställningar blir det inte mycket av pga "fel" datum eller för lång resväg….. 
Inga nya inköp till stallet, bara mindre i stallet då vi lägger ner aveln och gården ligger i faro zonen för nybyggnation av 350 hus.. 

Jag glömde ju skriva att vi ska på Ängvaktarns Stuteris Jubileums utställning den 4/8. Det ska bli otroligt intressant då det är en Tysk domare som dömer och det är mycket intressant!
Speciell utställning på Arnold dagen med 100 års jubileum och allt!
Det är så kul när nya arrangörer dyker upp och vill marknadsföra welshen med en utställning! Jag antar att styrelsen är "over the moon" av lycka när så många utställningar blir av!
När det gäller Riks verkar ju inte domarna vara klara så vi avaktar med Riks tills vi vet vilka domare som dömer!
Bra jobbat Stephanie!!
Jag har lagt ner min avel. Äger i dagsläget två stycken sekton C, far och som , samt två korsningar med min hingst som pappa. ALLT är till salu.
Inga aktiviteter inplanerade, jo, jag skall på westernridläger med min travare ;-))