[S] Två sadlar 16.5"
Har rensat i sadelkammaren och ska nu sälja dessa två fina kvalitetssadlarna. Har hopats på att de skulle komma till användning under de senaste åren, men då ponnyerna som kunde ha dem inte längre finns kvar och jag inte planetat att skaffa nya ponnyer på ett tag så tycker jag de gör sig bättre hos någon annan. Dom har hämgt med ganska länge, men är fortfarande så fina - viket verkligen visar vilken kvalité det är!
Ska även sälja lite träns (se annan tråd) och kan då givetvis samfrakta. Annars finns jag i Alunda, 4 mil nord-ost om Uppsala.
Stubben Rex, 16.5", vid bom, hoppallround.
Svart med naturfärgade bossor, mycket fint skick, det enda "felet" är små obetydliga skrapmärken på bakvalvet (se bild). Sadeln har 4 stroppar (1 förstropp + 3 vanliga).
Prisidé: 3000
Kloster Schöntal (äldre kavlitetsmärke), 16.5", normal bom, allround.
Har lite smårepor här och var, dock endast ytliga så att det blir lite ljust, inga hack eller liknande i lädret.
Prisidé: 1500
Hakuna matata!
Ser inga bilder?
Idhults Welsh Cob Stuteri - www.welshcob.se
#1 Hmm, jag ser bilder både om jag loggar ut och byter dator. Det är inte bara att det tar lite tid att ladda? Det är ganska så stora bilder vilket jag valde att lägga upp för att man ska kunna klicka upp dem och förstora. :)
Synns de inte i.af oc du är intresserad kan du skicka ett PM med din mail så kan jag skicka bilderna!
Hakuna matata!
Ser att du har lagt ut annonsen även på andra sidor och där kan jag inte heller se bilderna, så det borde inte vara att det tar tid. Men det kan ju vara min dator som krånglar på något annat sätt
(Kan dock inte se bilderna i din andra annons heller…)
Nja, inte intresserad tyvärr - ingen av mina är mindre än XXXW 
Idhults Welsh Cob Stuteri - www.welshcob.se
#3 Inte mina heller nu för tiden *suck*.
Kloster Schöntalen hade jag till min första ponny som var ett russ och ganska så ädel (för att vara ett russ). Rexen passade mitt ena mountainsto, men då hon fått lite mer svängd rygg ligger den inte 100 längre…
De andra behöver man inte ens prova sadlarna på, dom är ju platta vid manken och 20 cm breda innan man ens ser en skymt till sluttning… Har en Ideal Ramsay som är XXW och det är på håret att den passar! Man kanske skulle satsa lite mer på dom "flotta" linjerna… *hmmm*
Hakuna matata!
Jag ser inte heller bilderna, inte i tränstråden heller, blir röda kryss. Gäller både med hemma datorn och på jobbet.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag har laggt upp bilderna på nytt här efter som det är problem för vissa att se bilderna!:
Sadlarna: http://ridsport.ifokus.se/discussions/4f3800a5d4ebea1ca80064da-s-tva-sadlar-165
Tränsen: http://ridsport.ifokus.se/discussions/4f38331ad3b4fd325b002029-s-kandar-trans-mm
Upptäckte även att jag mätt lite fel, sadlarna ska vara 16" och inte 16.5"
Hakuna matata!

Jag tror biderna kommer från an lösenorsskyddad sida och därför kan vi inte se dom
#7 Jag har lagt upp bilderna från min skydrive, men på ridsport iFokus kunde några tydligen se dem i.af, och det har fungerat utmärkt att lägga upp bilder på foto iFokus t.ex… Så det måste ha skett någon föränring nu på sistone som gör att det inte fungerar.
Men har även upptäckt jag med att jag bara kan se dem från vissa datorer, men itne från andra vilket också verkar mysko :(
Är ju så praktiskt annars att lägga upp alla där så man slipper lägga upp dem en och en här >.<
Hakuna matata!

jag kan inte se dom varken här eller på ridsport, jag har testat både med min egen dator och den jag har på jobbet.

förlåt dom som var längre ner i tråden dom ser jag såklart, tänkte inte på att skrolla när jag tittade snabbt på jobbet 
På ridsport