Welshponny iFokus

Welshponny

Etiketthingstar
Läst 4954 ggr
[hehlenaaa]
0

Vallas Caracas!

Någon här som har en guldklimp e. Vallas Caracas? :) 
Visa gärna bilder och berätta lite om hästen!

Christina Akes
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej,
jag är lycklig ägare till en 1,5-årshingst efter honom. Jag har haft många hästar i mitt liv men denne älskade svarte guldklimp (:-) ) är nog den snällaste jag varit med om OCH med Caracas luuuugna coola stil.

kathol
4

Vi har en fantastiskt trevlig vallack efter honom, född 2009. Snäll och cool och älskar människor och att jobba. Vi har nyss börjat rida in honom, men vi körde in honom förra våren! Hans mor är knabstrupper, därav den prickigt lustiga färgen!

JS18
4

Hej! Jag är stolt ägare till Tussilago af Ölandia, född -00. Hon har Caracas som pappa. Det kan man nästan se….:) Mamma är Derwen Taffeta.

Hälsningar Johanna

JS18
0

Ursäkta, född 99 är hon :) Min dotter är född -00, så lätt att blanda ihop sina älsklingar…

WinterPrince
0

Oj! Lilla Tussilago! Så stor hon har blivit!

Jag bodde granne med Ölandia stuteri när jag var barn. Tussilagos mamma Taffeta var nog den första Welsh Coben jag träffade.

JennyStaaf
0

#3 Sanslöst lik Caracas!!!

Jag har en uppfödning e. Caracas som heter Moflos Victoria RWD 70 f-1998. Sålde henne 2008.

JS18
0

Hej Emelie!

Roligt att du bott bredvid stuteriet! Om du råkar ha mer info får du gärna maila mig direkt på johanna@blomquist.se

Vore roligt att få mer info om henne som föl eller kanske t o m få tag på några bilder!

Hälsningar Johanna

Mborvall
0

Jag får väl göra lite reklam då…=)

Jag har tre stycken 1-åringar efter Caracas här hemma, varav två är till salu! 

Och sen skulle jag bli jätte glad för uppdateringar till min hemsida där Caracas har en avkommelista, som inte är helt fullständig! Är det något ni vill ändra på eller lägga till så får ni jätte gärna höra av er!

MVH Maria

agardensstuteri.se