Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: övrigt
Läst 1010 ggr
Anna-Uppsala
0

Rösta på Rolf-Göran Bengtsson igen!

Aftonbladets Sportbladet har en NY omröstning om huruvida Rolf-Göran Bengtsson är värd Jerrings-priset eller ej! Vilket trams när han fick nästan dubbelt så många röster som tvåan! Alltså: GÅ GENAST DIT OCH RÖSTA och visa de där sportnissarna hur stor och stark hästsporten faktiskt är, och att vi är trötta på att media inte fattar det! Det är en liten liten ruta i själva sportbladet, inte i Plus-delen.

Sportbladet | Aftonbladetwww.aftonbladet.se Sportbladet på Aftonbladet.se. Vi har senaste nyheterna och resultaten på Sveriges nyhetsportal

Okej, jag vet att detta inte handlar om welshponnyer - men är inte ni också trötta på sportjournalisternas ensidiga nyhetsbevakning? Det är i alla fall jag!!

Elshira
0

För att det ska bli lite lättare att hitta själva omröstningen, gå in på sportbladet (länken ovan).

Sök (håll in Ctrl + F samtidigt) och skriv in följande i sökfältet: "Förtjänar Rolf-Göran Bengtsson att vinna Jerringpriset?"

Och så röstar ni givetvis JA!

Hakuna matata!

humlans
0

Har varit lite kul att lyssna på radio idag. Alla har rapporterat vem som har vunnit, men jag hörde bara en intervju med "Roffe". Däremot en massa intervjuer vad folk tyckte bland annat Martin Dahlin som tyckte det var kul att en sådan liten sport Förvånad fick priset.

Hade det varit Zlatan (inget ont om honom) eller någon annan "kändis" hade det varit hur många intervjuer som helst även om h..n bara hade sagt "no comments"

Lorita
0

jag fick reda på av en på jobbet att han bara rider färdiga hästar och ridning är ingen sport för dom har sponsorer Tungan ute

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning