Au Pair UK med sekt C och D
Mkt framgångsrik och seriös ryttare söker en au pair för 12 månader fr.o.m. februari/mars efter att barnet fötts. Ryttarinnan rider sektion C och D, mest hingstar och har vunnit ridklassen på Royal Welsh Show och Horse of the Year Show många gånger.
Du ska naturligtvis tycka om barn, har du erfarenheter av små barn, är det naturligtvis en fördel. Du får följa med på alla shower, stora som små. Får möjlighet att hjälpa till med ridningen och få ridundervisning.
Ryttarinnan bor med sin man (som äger en mycket väkänt sadelmakeri och reser runt hela världen och lär upp sadelprovare) i Shropshire inte alls långt från gränsen till Wales.
Om du har erfarenhet av hingstar är det också en fördel, eftersom ryttarinnan har mest sådana i sitt stall.
Intresserad?
Hör av dig till undertecknad, så ska jag vidarebefordra ditt intresse.
Använd mail eller ring, läser mkt sällan meddelanden här!
Gunilla
070 - 677 83 70

Det där lät ju lockande hoppas att någon nappar
jag har tyvärr för mycket egen familj 
Attans att hon inte kunnat "klämma ur sig" unge lite senare… Jag tar min examen i början av Juni
Annars hade jag tagit jobbet alla gånger om jag räckt till dvs, en sådan fantastisk möjlighet för welshfantaster! Och att träna på engelskan hade ju inte heller varit helt fel.
Hakuna matata!