(S) Welsh Champions - Wynne Davies
År 1999 besökte jag och min familj Ceulan stuteri i Wales, och fick med mig ett exemplar vardera av "Welsh Champions" och "Welsh Cob Champions", båda är signerade av och har en hälsning från Wynne Davies i sig och de är i utmärkt skick. De innehåller svartvita bilder och stamtavlor på welshchampions 1947-1982.
Har försökt se om de fortfarande går att få tag på och till vilket pris, men kan bara hitta några begagnade på Amazon från ca 200-300 kr. Dessa är dock inte signerade. Pris på mina två signerade exemplar är därför högstbjudande.
Har också Ridsportboken Welsh av Gunilla Olesjö-Andersson till salu, den är bläddrad i en del men i gott skick. Ge mig ett bud.
Har också ett ex av "Welsh Ponies & Cobs" spring edition 1999, lite lätt sliten men bra skick, 20 kr
Även två gamla ex av Welshponny-Nytt, nr 2 och 3/96. 5 kr/st
Frakt tillkommer.
Köper gärna ditt ex av "Welsh Ponies & Cobs" spring edition 1999 för 20 kr + frakt.
Champion- och GOA:s häftena är också klart intressanta (som reserver i bokhyllan…) men några öppna bud vill jag inte komma med. Vi hörs över vanlig e-post om du vill Linnéa.
Marie, jag hör av mig. :)