Jag är lite nyfiken..
Jag undrar om ni har andra djur också än hästar? Hur bor ni? Har ni eget stall?
Medarbetare för Welshponny ifokus

fyra hästar (tre är welsh PB) tre katter och fem får det är dom djur jag har.
Jag bor på en liten gård (8 hektar) strax norr om Göteborg
Bor mitt emellan Sthlm, Uppsala och Enköping.
Har två cobbar, har tidigare haft en hel uppsjö av kaniner men nu är det bara hästarna som gäller. Planen är dock när man lyckats köpa en gård att köpa djur av lite olika slag.
Vi står inackoderade och hyr en lösdrift där de bara är dem som går. Vi har tillgång till ridhus, ridbana, skrittmaskin, travbana och massor av ridvägar.
Vi bor på landet har ca 50 meter till en jättestor skog där det finns både björn och varg. Vi har 4 st katter som heter Tusse, Guld, Pip och Jeopard och 1 st hund av rasen Shetlands sheepdog han kallas för Diablo.
Medarbetare för Welshponny ifokus
Jag bor på gård med eget stall och mark. Även skog att rida i. Vi har fyra hästar tre sekt A och ett fullblod. En blandras tik.
#3 Har du sett att jag skickat ett meddelande till dig?
1 ponny, snart 2 ;) sen har jag en hund, bor i en större by och har 15 min till stallet med bil :)

Jag har 8 hästar, 2 sek B, 3 sek D(förhoppningsvis snart 4), 2 WPB (varav en är utlånad till Norge som tävlingshäst i dressyr) och 1 SWB. Eget stall på egen gård med 44 ha skog, bete och vall. Vi bor inte på gården utan hyr ut husen. Vi bor 2 km därifrån. Vi har 1 katt i stallet och en hund.