Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 1615 ggr
ragnhild49
0

"Cybergänget"

Roligt citat från en hemsida:

"Kanske skulle cybergänget göra ett besök i verkligheten och komma till avelskonferenser och årsmöten och lägga fram sina åsikter och förslag."

Arhults
0

Kul, vilka är cybergänget :)

Lorita
0

Skrattande jag kommer stanna vid datorn i år också Skäms

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Elshira
0

Jag var på avelskonferensen och träffade mågra här. Men jag skulle gärna göra en ny "foad trip" och besöka några hemma!

Hakuna matata!

Arhults
0

Ha ha ja jag har läst den sidan… men tar inte åt mig, jag åker på både avelskonferans och hälsar på stuterier när det passar. Årsmöten har jag också gått på när det har varit en dagsutflykt och inte en massa övernattningar.

Jag har ingen som hjälper mig med mina ponnyer och dom klarar sig inte på egen hand tyvärr….

Det är väl därför det altinerars med platsen som årsmöte och avelskonferanser är på!

När vi ändå rör i det, var är årsmötet iår?

Elshira
0

Det ska givetvis stå "road trip" i #3, krångligt att skriva med mobilen som lever sitt eget liv…

Men detta med att besöka varandra "på riktigt" tycker jag vi ska försöka lite mer med, inte bara åka till england när vi har fina stuterier här! Senast jag åkte en sväng fick det bli en titt på två ponnyer vi var intresserade av, Laeryd, Kulltorps, Ekbäckens, "I småland finns…" och några andra. Riktigt trevligt! ^^ Det finns många som mer än gärna tar emot besökare!

Hakuna matata!

Gylfinir
0

Tror nog inte att det var menat att ALLA i Cybergänget skulle behöva ta åt sig:

Arhults
0

Hoppas inte det Flört

ZABA
0

Det står var och en att tolka citatet som de vill.

Flört