Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettwelshnytt-och-skvaller
Läst 1814 ggr
Lorita
0

Ny medarbetare

Rustibuss hälsar vi välkomna som Medarbetare här på sajten Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Rustibuss
2

Tack för att jag fick bli Medarbetare det ska bli kul.Glad

Medarbetare för Welshponny ifokus

Lorita
1

Det ska bil kul att få jobba med dig på sajten Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Rustibuss
2

Tack. Tänkte börja med att presentera mig för alla som vill läsa vem jag är.

Jag är en kille som har ridit omkring 700 lektionstimmar på olika ponnysar. Jag gillar dressyr har tävlat i LC:2 och LC:1, vunnit med en Gotlandsrusshings i LC:2 bl a. Jag rider i en dressyrgrupp och har gjort det i några år där vi gör galoppskänkelvikning, öppna, sluta mm. Nu till Julshowen som är den 17 dec ska jag rida LB:0 till musik. Förra året på Julshowen gjorde jag ett eget dressyrprogram och red till Back Street Boy och Barbie Girl.

Nu i höstas tog jag körlicens, jag gillar att köra. Har också varit med på ponnyutställningar och delat ut priser samt visat själv. Till våren ska jag ingå i Tävlingsgruppen och tävla till sommaren.

Jag har en Shetlands Sheepdog han är 15 månader och kallas för Diablo det är han som är på min Avatar. Jag har ställt ut honom 2 gånger som valp då han blev BIR på båda utställningarna. Jag ställde ut honom i Askersund nu i höstas och då fick han Excellent och kom 3:a och i Eskilstuna fick han Very Good (det var bra ändå för Diablo hade börjat fälla av sig pälsen och var inte lika fluffig som han varit). Nu i december ska vi hämta en sobeltik som vi tingat om allt går som det ska.

Jag ska också berätta att jag har 4 st katter, 2 st är utekatter och 2 är inne. Den största katten av dem väger 6,3 kg och är en skogisblandning som heter Pip. Min äldsta katt är 8 år och är svart heter Tusse. Har en brunmaskad katt som heter Jeopard och en liten vit tjej som heter Guld.

Medarbetare för Welshponny ifokus