Tisdags pass
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!! igår var jag och hopptränade gick jätte bra hoppade 70 cm. Idag har jag varit i skolan vi har haft prov idag i svenska kändes bra . Jag har ridit på min ponny ut i skogen och kollat efter svamp hittade massa kantareller mums bara önska att mamma gör kantarellpaj är så gott. Snart ska jag gå och lägga mig titta lite på tv med min katt . Ha det så bra!!

Ja, din dag har varit lite anorlunda mot min, vi har arbetat hela dagen för att rädda en häst med kolik…nu för några timmar sen är magen igång och jag bara hopas hon inte rullar sig för då måste jag ringa för avlivning med en gång
sista smätrlindringen och 5l dropp har hon just fått och hon är pigg och har ätit betforvatten, för att få in vatten i tarmen
, hon gick inte att sonda, därför testar vi att lura i henne vatten med betfor smak.
Hoppas dit prov gick bra 
aa det gick bra på provet .
Vad tråkit med hästen hur mår hästen nu då? Min häst har också så haft kolik det är så jobbigt att se när dom har ont . Ha det så bra

Grattis till provet och Kahlúa lever och mår bra idag som hon aldrig haft ont och hon var riktigt dålig, vi övevägde avlivning flera gånger och hon fick maxdos smärtlindrande.
okej skönt att hon mår bra nu