Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: övrigt
Läst 2426 ggr
NinnaH
0

Utställnings-produkter ?

Hej!

Vi tänkte börja importera div utställnings-produkter för sec A och sec B ponnier. Men tänkte först höra om det är några på forumet som skulle vara intresserade av kvalitetsprodukter från USA. Även import av sadlar för ponnisar tänkte vi ta in.

Ni kan väl höra av er med frågor och synpunkter.

Vänligen Ninna

Mvh NinnaH

---Medarbetare på Blandrashundar.ifokus---

"Människans bästa vän är hunden"

Petra-Stark
0

Skulle vara kanon.. Jag är jätte intresserad.

Izzi
0

Jag med! Men skulle ju självklart önska grejer till cob också ;)

Almborg
0

Å ja, jag har haft jättesvårt att hitta bra grejer till min lilla tjej Skrattande

Arhults
0

Klart man är men allt handlar ju om vilken kvalite och prisbild det är!

PernillaJ
0

Åh - om du tar in Final Bloom och Pink Oil i sortimentet kommer i alla fall jag att handla av dig Glad

Fourjoy
0

kan bli svårt med areosol flaskor från USA då det är krångliga restriktioner när det gäller frakten på sånt….Rynkar på näsan

WinterPrince
0

Jag undrar lite vad det är för produkter USA har. Jag ser mer gärna produkter importerade från Storbrittanien.

Kirona
0

Jag bara längtar efter ett ställe där man kan handla små grejer till små ponnier (och små barn!)! Meddela så fort du har hemsida att kolla på!

Elshira
0

Jag har tittat på sidor från USA där jag tänkt att köpa med att du tar hem gör det väll inte billigare än att  köpa därifrån, men i.af enklare =)

Sidan jag tänkte köpa från:

http://www.justforponies.com/

Många fina saker!!!

Hakuna matata!

NinnaH
0

Vi har letat länge efter fina grimmor, rosetter, utställningsträns, visningsgrimmor m.m. i mycket bra kvalitet till lägre pris än vad Storbrittannien har, och det verkar som om vi har hittat en leverantör nu.

Vårt provsortiment var vi väldigt nöjda med.

Och de sitter fint på våra welsh mountain ponnisar :-)

Så vi tänker starta import på några produkter till att börja med.

Hemsidan är under uppbyggnad, så ni får ha överseende med en stunds väntan ….

Men pm:a ifall ni har något speciellt som ni önskar få tag i.

En del produkter kommer vi att endast ta hem på beställning.

mvh

Ninna och Jessica

Mvh NinnaH

---Medarbetare på Blandrashundar.ifokus---

"Människans bästa vän är hunden"

Elshira
0

Visningsträns i alla de former och snygga hingstkedjor! Hästskobett som inte är så stora att en Sec. A "drunkar" i dem, både storleksmässigt och att själva skon är liten och nätt =)

Kritblock

Visnings spö, helt omöjigt att hitta i sverige mer än med en stor flärp på hoppspöna!

Små grimmor som är stora i nosen men små under käken och inte har så kort rem mellan nosen och käken.

Min önskelista! ^^

Men körutrustning på beställning för "show" vore nog inte heller dåligt!

Hakuna matata!

Hanna-D
0

Har visserligen shetland men utställningsgrejer är alltid intressanta eftersom det är så svårt att få tag i vettiga saker.

#6 Jag köper av en tjej som importerar både Pink Oil och Final Bloom så det kan inte vara omöjligt.

Hanna-D
0

#10 Ett tips! Skriv även på Shetlandsponny.ifokus när du är klar med din hemsida. "Vi" är ju ganska flitiga på att visa våra ponnyer Flört

Fourjoy
0

omöjligt är det väl aldrig men med erfarenhet både inom företag och då jag bott där så är det betydligt krångligare att ta hem från det hållet.

har några av mina hästskobett under omarbetning för att bättre anpassa storleken på det, även mindre storlekar är på gång… från 7,5

sanne
0

Hanna… jag tror inte M tar in från USA utan tyskland..

men final mist o final boom är outstandig när det kommer till glans spray !!

HumlanochJuvel
0

Jag har varit inne och kollat på shetlandsponny.ifokus och där var det en som sålde Final Mist men hon hade det inte inne nu. Så jag undrar om det är någon här som säljer Final Mist här? om inte… är detta ungefär som final mist http://www.justforponies.com/coatcare.aspx (Tail Tamer Sparkle and Shine Body Mist Spray), eller finns det någonting som ni tycker är ungefär som Final Mist?? :)