Hölö 3/9 Utställning & Ridklasser
Stockholms Ponnyavelsförening hälsar dig välkommen till utställning och ridklasser på Åkerby Gård, Hölö lördagen den 3 september 2011.
Proposition och mer information finns på föreningens hemsida.
Oj vad roligt! Ska fundera om det blir denna eller i Dalarna… Eller i bästa fall båda 
Hakuna matata!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skulle gärna visa en av mina men vet inte hur jag ska lyckas hitta skjuts & nån som vill visa en unghingst som aldrig varit på utställning tidigare :/
Kommer definitivt att åka och titta iaf! :D
#2 Kommer jag så kan jag hjälpa att visa, dock inte om han går vidare till BIR osv efter som jag åtminstone hoppas på att komma dit med min egen hingst :)
Hakuna matata!
Ni glömmer väl inte att anmäla?!
Meeting vinnaren har sponsorpris på ett värde av ca 3000kr att se fram emot….
dessutom väntar ett gehäng och jätte rosett!
På grund av olika omständigheter kommer STPOF tyvärr inte kunna uppdatera hemsidan denna vecka. För er som inte är utställare och redan fått tidsprogram och katalog går det bra att kontakta zaba@telia.com så skickar jag ut informationen per e-post.
Det är totalt 24 anmälda welsh mountain, 2 welshponny av cobtyp och 1 welshponny samt en hel del shetland, new forest, connemara m. fl. Det blir en heldag med fina ponnyer både i utställnings- och ridklassringen!
Finns det resultat någonstans?
Resultatlistan är i det närmaste klar. Måste bara stämma av ridklasserna en extra gång för säkerhets skull. Ni som inte var på plats får hålla er en stund till. Kan berätta att det var en welsh mountain som blev BIS!!
Några foton från dagen finns här!
Nu finns resultaten på STPOFs hemsida 
Vad roligt att få läsa kritiken också o inte bara få se siffrorna!
#11 Kul att du tycker det. Personligen tycker jag att både kritik och poäng (för de utställning där sådant delas ut) alltid ska med i resultatlistan. Det innebär merjobb för resultatansvarig men betyder förhoppningsvis också att de som läser resultaten har lättare att förstå varför domaren satte poäng som h*n gjorde.
Ponnyavelsförening här i Örebro är såå sega. Resultatet från utställningen 21/8 har fortfarande inte kommit upp på hemsidan. Tråkigt tycker jag när det blir så. Kanske dax att byta webansvarig…?