Welsh mountain köpes...
Söker efter en liten welsh mountain som kan gå i lite avel hos mig samt även utställning, ridas o köras… allt av intresse! Föl kan vara intressant, dock endast stoföl isf, hingst som är lite äldre o kan gå i egen hage (har 2 ston på gården) är oxå intressant! Som sagt allt av intresse, men inte till vilket pris som helst. Skriv några rader o skicka med bilder på vad du har så återkommer jag med svar. Tack o lycka till! =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi har en del till salu se vår hemsida

Vi har ett sto föl till salu, E. Ekbäckens Jack Frost U .Exzentrics Nyponros
( Nemos Ros´e )
*Puff puff* finns det ingen liten fux hingst med vita strumpor o bläs? eller ännu hellre gulsvart? älskar färgen!
Önskar mig:
Hingst i 2-3 års ålder(eller äldre) gulsvart med strumpor o bläs
Sto från föl o uppåt isabell, fux eller skimmel. Gärna strumpor o bläs oxå!
Detta är bara önskemål kanske finns det någon annan stjärna där ute?
Bra hem med hästarna på gården o 3-trådiga hagar med vindskydd samt boxar vid behov. Mestadels utegångs hästar! =)
Det här är kanske något.
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=519686&inriktning=&typ=
Surfa runt hos de olika uppfödarna, kolla årets föl på swf.nu. Kontakta dom även om hästen inte är markerad till salu, det kan den kanske bli.
T ex Mosshults Siandi. Salstas Chelsea, Lågans Gazella, Micks Vilda P, Björkåsens Scilla, Exzentrics Night Mare, Stings Doris Day, Salstas Madam, Ekbäcken Summertime, Lågans Rosé och Björkåsens Ni-Nyah.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#5 Bra tips! Kan dock redan nu säga att Exzentrics Night Mare INTE är till salu.
Tack alla! =) ska kolla runt under dagen!
#7 fridalova vilket pris hade du tänkt? finns det någon hemsida med fler bilder? var finns hästarna någonstans? vilken storlek har dom!? =P
Mvh
#8 Beebii du kan maila mig så berättar jag mer och kan skicka fler bilder! hästarna finns i blekinge.
Mvh