3 årstest
Har varit inne på ungponny.se och kollat efter treårstest.
Börjar inse att jag är lite för sent ute och blir chockad av att se att inget treårstest enligt hemsidan skall hållas i Stockholmslän inte heller i Uppsalalän.
Finns det någon som vet ifall tex Roslagens eller Stockholms Ponnyavelsförening skall hålla i treårstest och när isåfall?
Vill helst slippa åka långt och hinna träna ordentligt innan.
Det kommer troligen bli 3 års test och kvalitet i Roslagen till hösten.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Prel sista helgen i juli alt första helgen i aug kommer det vara 3 årstest/kvalite på Rånäs genom RPAF, vi inväntar domarbesked innan vi lägger ut proppen.
Vi jobbar även på att få igång vår tidigare så fina hemsida så vi kan lägga ut propparna!
Ni som har bilder på BIS ponnisar 2009 0 2010 (RPAFs utställningar) får gärna skicka dem till mig på marie@kurtson.se så vi kan få in dem på hemsidan.
Hur går det nu med detta? Fortfarande inget utlagt på Ungponny.se.
Känner mig smått stressad, har ju två jättefina hingstar att visa!
Stockholms Ponnyavelsförening kommer inte arrangera treårstest 2011. Däremot är det bestämt en utställning och ridklassdag på Åkerby Gård, Hölö lördagen 3 september. Mer info kommer så småningom.
Kul! Då måste jag visa mina där!
Hur aktiva är folk i den föreningen förresten? Vill gå med i en lokal förrening och i framtiden vara med på aktiviteter. Jobbigt att det är så lite som händer i stockholmsområdet för oss avelsintresserade!
#5 Om du kontaktar mig personligen - helst över telefon eller e-post - så berättar jag gärna mer om STPOF. Du är varmt välkommen som medlem.
Mina kontaktuppgifter finns "bakom mitt nickname".
Hälsningar,
Marie Nilsson

Vi har KG klar för hoppningen o även en gångartsdomare men har inte spikat någon exteriördomare, därav att vår propp inte ligger ute. Det blir första helgen i augusti på Rånäs.
Treårstest i Rånäs, finns det information någonstans som man kan del av och har sista anmälningsdatum varit än?
#8 Mitt tips är att du kontaktar Helena Jansson, Norrveda Stuteri, Vätö. Från henne kan du få proposition. Har förmig att sista anmälningsdag var 17 juli 2011.
#8 Om du kontaktar Helena Jansson, Norrveda stuteri, Vätö så får du en proposition. Tror att sista anmälningsdag var 17 juli 2011.
Tack Marie för hjälpen! Ska så göra!
Någon annan som anmält sin ponny till Rånäs den 7/8?
Jag har mina två Stings Firestone & Linner Jackpot som båda kommer att visas där :)
Jag har anmält shetlandsponnystoet Risslas Dehlfimia till treårstestet i Rånäs.