Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettsäljes-utlånas
Läst 1943 ggr
Fourjoy
0

In-hand bett

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har tagit hem In-hand bett från England, nylon bett med små bettringar i mässing, finns i storlekarna, 8,5 - 9,5 - 10,5 - 11,5, endast ett fåtal av varje storlek, så först till kvarn Flört  OBS! endast för visning i hand, EJ ridning.

249.00 kr + frakt 44.00 kr (vadderat kuvert med posten) 1-3 bett i samma frakt.

maila mig om du är intresserad  jennifer@fourjoy.com

Fourjoy
0

Har mätt det minsta och det är 7,5cm, inte 8,5cm, något för shetland?

själva ringarna är 4,8cm diam. Nylon/mun-biten är 1,4cm

Puddumghee
0

under årens lopp har jag breakat in många unghästar med ett sånt plastbett, det fungerar alldeles utmärkt som första bett under grundutbildningen. jag tror att ponnies hellre föredrar ett plastbett före ett metallbett. Har aldrig haft problem med nån som bitit sönder ett sånt bett.

Anna-Karin
0

Tar du hem utställningsgrimmor oxå?

Fourjoy
0

#2 Har också märkt att samtliga våra tycker bättre om gummi/nylon bett, dom är ju mildare för munnen och på vintern inte lika kallt. Att dessa bett skulle gå sönder vid ev. ridning har jag svårt att tro då dom är av bra kvalitet, men det är rekommenderat till In hand, sen är det fritt fram att prova om man vill till annat. Jag kan ta hem utställnings grimmor också, bara tala om vad du söker, storlek, prisklass osv. så ska jag kolla,

Anna-Karin
0

Jag letar efter en vit utställningsgrimma med kedjegrimskaft i ett som passar sektion C, de har ponnystorlek i träns…

Hittar ingen bild på det just nu.