Vinterutställning i Kumla 5 mars
5 mars hålls Örebro Ponnyavelsförenings Vinterutställning hos Kumla Ridklubb. Propositioner & anmälninsblanketter finns att hämta på www.opaf.se
Domare är Elisabeth Ljungstorp och sista anmälningsdag 14 februari.
Varmt välkomna!

jag kommer helt klart!

Jag kommer med en elr två beroende på…

Det står inget i proppen, men man måste vara medlem för att ställa ut eller? Så det blir 150 + 200 om man inte är medlem sen tidigare?

Har aldrig varit tvång om att vara medlem?

Vi har inget medlemstvång.
Alla är lika välkomna!

Aha, vad bra! :)

Putt!

Vi har fått in 32 anmälda ponnyer nu. Så vill man vara säker på att få plats, är det dags att skicka in anmälan! (max 55)

Roligt att det blir några! Hoppas det är utspritt bland raserna!

Så, nu har jag anmält min ena. Hoppas poängen med vinterutställningen är att de ska visas som de ser ut på vintern, för annars ligger min mammut nog risigt till i konkurrensen.
Ni som ställer ut på vintern, hur gör ni med skägget? inte känselspröten utan det där 2 dm långa åbäket som hänger under hakan i övrigt?
kommer med två, 

Fullt nu och lite till! 10 olika raser! Katalog kommer snart.
KUL !! får man nyfiket fråga när första start går? (ca)

Utställningen börjar kl.8.45.
holy!!
det lär bli en mycket tidig avfärd…..

#15 ja det kan man lugnt säga.. Hoppas att welshen inte är först..
Jag åker från Norrtälje ca 35 mil 4 timmar med släp…

Nu finns katalogen att hämta på www.opaf.se
Alla anmälda får den även i brevlådan bara tryckeriet är klara med den.
Välkomna!
Första Welshponnyn är kl. 9.40, sista sen kl.11.30. 16 totalt och resp BIR emellan varje.
Vad roligt med så många Cobbar! Hoppas dom får en stor ring att springa i så dom verkligen kan visa sina steg.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Lycka till allihopa! Jag har annat viktigt för mig den dagen, annars hade jag nog försökt lifta med "Fourjoy".
Vi vill se en welsh med BIS-rosett på!
å, jag som hoppats att welsharna skulle in efter lunch så det slapp bli så tidigt, men det är bara att hoppa i säng i tid så man kommer upp…och kanske ladda med lite tejp till att hålla ögonlocken öppna… 
skämt och sidor, det ska bli kul att starta säsongen!!! och vädret ser bra ut än så länge, vi ses där!!

Någon som kommer med kamera?
Kommer att vara mycket intresserad av bilder på min donna.