Blandade hästsaker säljes!
Gör en tråd med några saker som jag har till salu. Kontakta mig enbart på e-post zaba@telia.com för ev. fler bilder, information och köp.
Betalnings- och fraktsätt diskuteras. Jag kan t. ex. ta med mig sakerna till SWF:s avelskonferens 2010.
Först till kvarn!
RIDBYXOR
Kentucky Sport. Storlek 38. Svarta. Helskodda med syntetmaterial som känns som mocka. Ficka med dragkedja framtill. Hällor för skärp. 95 % bomull, 5 % elastan. Begagnade men hela och rena i fint skick.
Pris 40 SEK.
SHORTCHAPS
Märke CRW. Storlek 11-13 år. Längd 35 cm + resår under foten. Svarta. Syntetmaterial som känns som mocka. Obetydligt begagnade. Mjuka, hela och rena. Tvättbara 40 grader. Pris 40 SEK.
SADELGJORD DRESSYR
Märke Whitman. Svart läder. Längd 64 cm mellan de rostfria spännena. Bredd 7,5 cm. Resår i båda ändar. Begagnad = mjuk och skön för hästen. Naturligtvis hel. Bilden tagen i något konstig vinkel så gjorden ser bredare ut i bildens högra sida. Pris 40 SEK.
FÖLGRIMMA
Svart textil. Ställbar i nos och nacke. Begagnad men i bra skick. Pris 10 SEK.
PRYDNADSPONNYER
Ett par supersöta ponnyer i siden pyntade med vacker tråd. 3,5 -4 cm höga. "Skimmeln" saknar vänster öra men klarar sig bra ändå. Pris 20 SEK.
TALLRIKSUNDERLÄGG/TAVLA
Trevligt tallriksunderlägg som enbart använts som tavla. Därför är det små borrhåll i båda övre hörnen. Mått 40 x 30 cm. Röd sammet på baksidan. Bilden på tallriksunderlägget föreställen Ekebergsspannet Tidaholm i ett vattenhinder. Pris 20 SEK.
VÄGGPRYDNAD
Japaninspirerad väggprydnad med hästmotiv i trämaterial. 90 cm lång, 30 cm bred. Pris 30 SEK.
REFLEXGRIMMA
Gul textil med reflexer på nosgrimma och sidostycken. Storlek Cob. Mässingspännen. Pistolhake. Sprillans ny! Pris 75 SEK.
MOBIL
Fin mobil i metall med sex stycken härligt plingande hästar. Längd 40 cm. Vikt 100 gram. Pris 30 SEK.