Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettsäljes-utlånas
Läst 2398 ggr
ZABA
0

Blandade hästsaker säljes!

Gör en tråd med några saker som jag har till salu. Kontakta mig enbart på e-post zaba@telia.com för ev. fler bilder, information och köp.

Betalnings- och fraktsätt diskuteras. Jag kan t. ex. ta med mig sakerna till SWF:s avelskonferens 2010.

Först till kvarn!

ZABA
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

RIDBYXOR

Kentucky Sport. Storlek 38. Svarta. Helskodda med syntetmaterial som känns som mocka. Ficka med dragkedja framtill. Hällor för skärp. 95 % bomull, 5 % elastan. Begagnade men hela och rena i fint skick.

Pris 40 SEK.

ZABA
0

SHORTCHAPS

Märke CRW. Storlek 11-13 år. Längd 35 cm + resår under foten. Svarta. Syntetmaterial som känns som mocka. Obetydligt begagnade. Mjuka, hela och rena. Tvättbara 40 grader. Pris 40 SEK.

ZABA
0

SADELGJORD DRESSYR

Märke Whitman. Svart läder. Längd 64 cm mellan de rostfria spännena. Bredd 7,5 cm. Resår i båda ändar. Begagnad = mjuk och skön för hästen. Naturligtvis hel. Bilden tagen i något konstig vinkel så gjorden ser bredare ut i bildens högra sida. Pris 40 SEK.

ZABA
0

FÖLGRIMMA

Svart textil. Ställbar i nos och nacke. Begagnad men i bra skick. Pris 10 SEK.

ZABA
0

PRYDNADSPONNYER

Ett par supersöta ponnyer i siden pyntade med vacker tråd. 3,5 -4 cm höga. "Skimmeln" saknar vänster öra men klarar sig bra ändå. Pris 20 SEK.

ZABA
0

TALLRIKSUNDERLÄGG/TAVLA

Trevligt tallriksunderlägg som enbart använts som tavla. Därför är det små borrhåll i båda övre hörnen. Mått 40 x 30 cm. Röd sammet på baksidan. Bilden på tallriksunderlägget föreställen Ekebergsspannet Tidaholm i ett vattenhinder. Pris 20 SEK.

ZABA
0

VÄGGPRYDNAD

Japaninspirerad väggprydnad med hästmotiv i trämaterial. 90 cm lång, 30 cm bred. Pris 30 SEK.

ZABA
0

REFLEXGRIMMA

Gul textil med reflexer på nosgrimma och sidostycken. Storlek Cob. Mässingspännen. Pistolhake. Sprillans ny! Pris 75 SEK.

ZABA
0

MOBIL

Fin mobil i metall med sex stycken härligt plingande hästar. Längd 40 cm. Vikt 100 gram. Pris 30 SEK.