Ungponny sökes
Ungponny sökes av rutinerad ungponnyryttare. Söker en ungponny, gärna med kvaliter för nästa års ungponnychampionat alt kvalitets tävlan. Med andra ord bör den vara född mellan 05-07. Egna meriter på egenutbildade ungponnyer till LA:6 dressyr, LB hoppning samt deb fälttävlan, självklart tränat på högre nivå. Visat fram finalist i både kvalité & champ. Fin stallplats på landet med tillgång till både box & lösdrift, super rid & träningsmöjligheter då stallet ligger granne med stor ridanläggning. Gärna seriöst sammarbete med uppfödare. Låter det intressant så PMa mig alt maila eller ring. Finns på tel nr 0738-519876, mail: hanna_salomonsson@hotmail.com. Liten vuxenryttare på 24 år, 156 cm & ca 48 kg. Står för kostnader runt omkring, skoning samt träning & tävling. Du för försäkring, ev mätning & vaccination om det behövs. Intresserad, tveka inte att höra av dig!

Vi har ungponnyer i olika åldrar till salu www.ridponny.net , www.mhdressage.se
#1 Glömde tillägga det gäller fodervärdsavtal eller liknande sammarbete. Annars har jag varit inne på din hemsida endel, ni har helt otroligt fina ponnyer:)

#0 Vart i Landet bor du ?
#3 Norrköping, Östergötland.

#4 ok var lite långt bort
Har försökt ringa dig ang detta :)
Hoppas du hör av dig!
Mvh iida

Ok ska fundera på något :)
ett "troll"!?

Har en C-ponny valack som jag kan tänka mig hyra/låna ut.
Han är dock född 2008.
Bor i sthlm.
#9 Varför tror du det? Jag har haft mailkontakt med TS och tror inte att det är nått fuffens…..hoppas jag…
11# jag har fått en massa svar så jag har faktiskt inte hunnit svara på allas förfrågningar, hemskt ledsen för det! Ska försöka hinna skicka iväg till alla nu ikväll så ingen känner sig bortglömd! Har dessutom haft en tråkighet här hemma så varit en smula ner otillgänglig än vanligt. Men något fuffens har jag inte för mig:) ref. kan fås från hon jag har min 4 åring ifrån om någon tvivlar:) // Hanna
#12 Misstänkte det :) Absolut ingen fara, ta din tid så hörs vi av!
Ville bara tacka för alla fina erbjudanden jag fått! Har nu stallet fullt ett tag framöver då jag fått en försäljningsponny. Har sparat ett par av de mest intressanta och kommer tillfälle upp så kontaktar jag dessa och ser om intresse kvarstår om läget blir aktuellt på nytt. Bästa hälsningar Hanna