Welshponny iFokus

Welshponny

Etiketthingstar
Läst 2338 ggr
Arhults
0

Bilder på Eppynt ponnyer!

Finns det någon som kan låna mig ett par bilder på två hingstar jag gillar,

Eppynt Skyline RWS Champion Glanusk Champion

och

Eppynt Vernon

Ska njuta ett ögonblick ;)

ZABA
0

I det här fotoalbumet hittar du flera bilder på de vita vackra Eppyntgrabbarna!

Arhults
0

Oh tack får jag låna bilder? Jag har nämligen blivit delägare i en WM Förvånad jag måste förbereda mig inför mitt liv som gammal, då ska ju ponnyerna bli mindre Oskyldig eller kanske var det färre Obestämd!

Jag är iallafall inspirerad av stuteri Micks Ponnyer och de broschyrer Sara delade ut!

ZABA
0

OK att låna bilder. Vid publicering skall fotografens namn, Marie Nilsson, noteras med. Ett annat krav är att du berättar vad det är för liten wm du blivit delägare i! Flört

Arhults
0

Det är en bedårande liten Hill ponny :) Jag behövde sällskap till mitt sek B föl som ska resa hela långa vägen från Wales och hit, och min kära dotter har alltid önskat sig ett WM sto som ser buttig ut och då köpte vi denna lilla pärla av ett av stuterierna som lägger ned nu i år, det verkar tyvärr vara ganska många stuterier som läggs ned Rynkar på näsan.

Hennes pappa är Eppynt Skyline och hennes mamma är också ett Eppynt sto med Revel blod bakom! Jag vet inte så mycket om WM ännu men nu har jag en anledning att läsa på Cool.

Eppynt Skyline är ju också pappa till Eppynt Vernon som också var på RWS i år!

En av mina kompisar i Holland har en Hingst e. Gleinant Cossack som är superfin och nu funderar jag på att tjata mig till att få låna den om tre år :).

Bilder kommer när jag får hem henne till min kompis i Wales.

sting
0
    # 1

Vilka fina kort du tar, tack för att vi får se dem

# 4

Grattis till ny förvärvet o lycka till

Jag o Chia har precis köpt ett nytt sekt B sto!

Moelview Chardonnay, hel syster m M Mohawk o M Celebration!

Hon är dräktig m Boston Bonaparte, så nu väntar vi m spänning på att hon ska komma hem om 2v!