Sektion C ponnyer
Till Salu,
Fourwinds Fantasy f.2004 isabell, bläs, 4 olika vita ben.
Se stam osv. på hennes sida, 135cm, korrekt med mycket bra gångarter, lite löshoppad och riden i två månader, skulle passa även en mindre erfaren ryttare då hon är otroligt snäll, lätthanterad på alla sätt. Frisk och skadefri. Mycket social och rar ponny. Redo att lämna sitt föl i Januari/februari. En bra mamma, har haft 2 föl.
Pris 30 000kr.
Fourjoys Flash Robin f.2008 Mörkisabell, bläs, 3 helstr.
Se stam osv. på hans sida, finns även film där. 135cm idag men växer lite till, rör sig väldigt bra och är löjligt snäll för att vara hingst. Frisk och skadefri. Sutten på, löshoppad, tömkörd. Mycket snäll i allt, verkning, lastning, hantering, klippa, bada osv. Vill gärna att han får chansen som hingst och får en bra utbildning. Utställd med 2 guld och 2 silver, BIR.
Maila för pris
Robin är nu såld till England!
……… 
Fantasy finns kvar, hon gör stora framsteg i sin utbildning, en superponny!!! fanns mer än jag trodde där, 
Gratulerar, även om det säkert känns tufft, till exporten av Robin.
Lite kul att en svenskuppfödd letar sig tillbaka till GB.
Du nämnde att du annonserat honom på en mindre salusite i England.
Kan du inte tipsa om den här, snälla. (eller maila eller sms:a mig tack)
på www.Horsequest.co.uk finns ju många sec c men vore kul att hitta fler bra salusidor
Jo, det är så roligt… dock lite ledsamt samtidigt men jag vet att han kommer få det super, de möjligheterna som finns "over there" med tävlingar och som hingst kan inte hittas här, nu håller jag tummarna att nästa års helsyskon blir minst lika bra, annars kommer jag nog ångra mig… 
Fick igår bilder på hans nybyggda box med infravärme!!! och han har två ryttare som väntar på honom och en fru…. nu inväntar jag bara besked från Owen när han ska åka, troligtvis i oktober efter cobauctionen
Siten heter Horsegossip, lite som saddlesoap men med gratis annonsering, läs dock annonsreglerna noggrannt, dom är lite annorlunda…..annars finns ju Horsemart, Horsedeals, Adhorse och givetvis Horsequest, dom kostar ju lite men det är småpengar det handlar om,