SWF Kramfors 19/9 2010
Någon som anmält till SWF:s lokalutställning i Kramfors 19/9 2010? Jag skall trots avståndet på 50 mil enkel resa åka dit för att fotografera och mingla. Domare och mitt resesällskap är Viveka Karlestrand.

Om det är någon som ska dit som åker från Skåne (typ lund/landskrona) och åker förbi stockholm eller i närheten och kan ta med en häst med sig upp så får den personen gärna höra av sig till mig för pris osv!
/Jennifer

Jag har anmält 2 st.

Ja… det är nya tider.
Men det blir nog många Moflo-ponnyer i alla fall tippar jag, de finns ju lite här och där i området!
Supreme Champion: Wenlen Gabriella (A) f.09 e.Friars Gabriel u.Belchford Gwawr e.Twyford Centuary. Junior Champion och Champion.
Reserv Supreme Champion: Asgårds Söndag (B) f.02 e.Carolinas Foxglove u.Bostorp Sabina e.Balans. Senior Champion och Champion.
"BIS 3:a": It's Zingha KG (B) f.08 e.Sperlinges Orbit u.Moflos Zingoalla e.Bostorp Bravad. Junior Champion och Reserv Champion.
De tre ovan nämnda stona var dagens enda guldbelönade individer. Samtliga erhöll 88888=40 poäng.
Bilder kommer inom kort.

tre guldbelönade och visst blev det bara två 39:or? Satt på vägen hem och tänkte att min Fanzy då ju faktiskt kom i "topp 5" 
Moflos Fanzy (B) f.07 e. Moflos Zmirnof u. Moflos Facette e. Hellekis Timjan, 88887=39 poäng. Jag är jättenöjd med det resultatet på henne - det känns så kul att hon är så pass bra exteriört när hon är efter Zmirnof som "bara" är en prestationshingst.
den andra "39:an" var De Rossi GG (B) f.10 e. Moflos Fester u. Moflos Zerena e. Hellekis Timjan. Minns inte poängraden.
Med reservation för att jag missat ngn fler som också fick 39.
#6 Ditt tänk stämmer bra och jag håller med.
De Rossi GG fick 88878=39 poäng. Fina poäng på ett föl!

#8 underbart Marie. TACK för supersnabb o fantastisk service!
Själv tog jag inte en enda bild….