Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettutställning-premiering
Läst 1848 ggr
Jeho
0

Hjälp sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Söker efter en vänlig själ som vill hjälpa mig ställa ut mitt WPB sto f-08 då jag själv inte har någon erfarenhet av utställningar och jag vill att hon ska få så fina/höga poäng som möjligt.

Hon är utställd som föl med poängen: 88878=39p

Men vore roligt ifall hon kunde ställas ut nu. Och ifall någon kanske ville hjälpa mig med det och vad som behövs tränas på innan.

Vi bor i stockholm.

Jeho
0

Hon är efter Joelsbo Coulthard RW 116!

Lorita
0

#1 det synns Glad

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Jeho
0

Tack! :D

Dyblygiad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du får höra av dig när nästa utställning är så är det säkert flera av oss som är på plats och kan hjälpa dig. Glad Själv ska jag nästa år ställa ut min blivande WPB e Bostorp Besk- Campari M- Chirac

Jeho
0

Ja! Grejjen är ju den att jag har 0 erfarenhet av att ställa ut och inte har en aning om vad de tittar efter och hur man ska visa hästen. Därför vore det snällt ifall någon ville göra det åt mig, mot en summa såklart!

Gylfinir
0

Börja med att komma till avelskonferensen i Katrineholm den 20-21 nov. På programmet står just förberedande och frisering inför utställning bl.a.

Fairy
0

Ang avelskonferensen: Den finns inte utlagd på hemsidan, så den är inte lätt att veta om. Kanske lämpligt att lägga ut den där? Uppslutningen kan ju inte bli så stor om ingen vet om att den är. Skulle iofs tro att det kommer info i nästa WPN, men jag vet inte när den kommer.