Royal Welsh Show 2010
I år har jag möjlighet att åka till "Royal Welsh". Dessvärre har jag i dagsläget inget resesällskap.
Är det möjligtvis så att just du aktivt planerar att resa dit? Finns det plats för mig i din planering? Jag är öppen för alla förslag!
Läs mer om showen här.

Jag vill följa med, jag ska kolla allt, men eftersom de är mitt i betäcknings sässongen kan jag inte vara borta för länge :) Man kan ju vara 4 i en bil
!
Min Isabell hingst är ju anmäld i år också!
#1 Suveränt! Den här gången kanske vi kommer iväg på riktigt! Bara vi kan vara där minst måndag, tisdag och onsdag så är jag nöjd. Återkom kvickt för vidare planering till min e-post.
Jag ska åka tillsammans med en vänninna. Marie (Zaba) har bokat en plats. Finns plats för ytterligare en eller tre personer, beroende på hur stor bil jag hyr. Fixar flyg, bil och boende. Flyger Arlanda - Heathrow (SAS) ut lör 17/7 el sön 18/7 och hem fre 23/7. Intresserad? Hör i så fall av dig omgående till undertecknad via telefon eller mail.
Gunilla 070 - 677 83 70
gunilla_olesjo@hotmail.com

Jag har mailat dig!
Jag jobbar hela sommaren för att sedan åka på intensivkurs i två veckor… Annars hade jag MER är gärna följt med utan tvekan!
Hakuna matata!
Nu sitter Derwen Rosa, ZABA och kompisar i den Internationella Paviljongen och fikar. MKT trevligt trots regn och rusk. Fina ponnyer och cobbar. Massor med fotografier i kamerorna och "Red Dragons" i bagaget. Det blir suprises at Axevalla!

Vi här hemma är avundsjuka 

Jag är också avundsjuk!
Avundsjuk, jag är så avundsjuk, trallalaala….

Hej Marie, Jag vet inte ännu om min hingst kommer till start imorgon, det är väldigt många sek B uppfödare som inte gillar denna domare.
Min väninna och med ägare kollar hennes bedömningar idag sen får vi se imorgon om han kommer till start.
Annars är han palomino, stor och heter Birtley Merlyn, förmodligen står jag som delägare i programmet
.
Jag hade så gärna varit där men hingst/seminstationen tillät inte det i år tyvärr, men nästa år har jag redan bokat säng till Internationella utställningen i England, det ska mycket till att stoppa mig då
!!!!

#11 Avundsjuk! Men, är du helt säker på att ni var i Wales och tittade på welshar? Av nålens placering att döma var ni på Irland; kanske var ni på Dublin Horse Show och det ni trodde var maffiga sektion B var egentligen connemaror?? 
#12 Fniss! Jorå, jag är mycket säker på att vi var på rätt ställe. Det kryllade av små welsh mountainponnyer med pugheads. Sådana göre sig nog icke besvär att komma till Dublin Horse Show (förmodar jag).
Den blåa nålen som Gunilla trycker dit finns på bilden gömd i hennes fingrar nära Sverige….
#13 Vilka fina kort du tagit…
roligt att få se alla dessa läckra hästar!
Men vilket underlag de tvingades visa på… skulle passa bättre till gyttjebrottning… stackars de som ramlade i gyttjan…
och tur att de hade domare som inte var rädda för att "smutsa ner sig". 
Tyllwyn Pedr!! den hade jag gärna tagit med hem….så även Tamevalley Rocket
Härligt lerigt….