Bjärsjölagård 4 juli!
Ja nu är det ju dags för show här i skåne. Min welsh-dam hälsar från betet att hon stannar där hon är men jag tänkte ta mig till Bjärsjölagård och titta på alla andra fina ponnyer och hästar och undrar om det är nån mer härifrån som kommer, med eller utan häst.
Vädret ser inte ut att kunna bli bättre iallafall :-)

Härligt solig dag och många fina ponnyer och hästar fick vi se idag. Mkt trevligt arrangerat!
Och resultaten ….? 

Hoppas att nån annan kan fylla i dessa.
Tog lite bilder som jag kan lägga in senare, dock har jag dåli koll på vem som är vem.
Fick den trevliga nyheten att Twin Wilma (e: Tyrrestrups Highlight RWD 19 - Ffoslas Heather Queen) varit ute och härjat i ringen igen
. 99788=41p, Youngstock Champion samt Reserv Champion sekt D. Det var en massa fina danskar där också och det är ju alltid lika kul att slå dom på nosen!

Tycker det var en trevlig tillställning! Har aldrig varit på Welshutställning förrut, men eftersom jag tänkte börja ställa ut min Welsh Cob så tänkte jag ta tillfället i akt att se och lära 
Passade på att fota en del också! Har bantat bilderna rätt bra och PB drar ner kvalitetn lite, men här är de iallafall!
Copyright på alla bilderna!