Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettbilder
Läst 2615 ggr
wester-ek
0

Körningens alla bilder

Så den gamla tråden blev ganska tung jobbad att rulla igenom (iaf för min data) så jag tar mig till fället i akt o skapar en ny! Så in med NYA bilder på era fyrbenta vänner som antagligen är inkörda  och tävlas/tränas/hemmakörs eller era gröna ungponnyer…

wester-ek
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Anna Johanna "Hanna" körs av min tränare under dagens träningspass hemma. Tog det ganska lugnt idag då hon fortfarande är väldigt "grön" i vagnen och för att hålla allt till det positiva och enkla i början.

lagansponny
0

Tequila Rose som håller på att köras in.

UG
0

Bild från 27/3 2010: jag, Marcus och Jaxon (5 år) i Sala (Salaortens Ryttarförening). Dressyrcup i ridhuset. Svenskt lätt nr 2.

UG
0

Bild från 1/5 2010. Jag, Ahnna Ehnström och Jaxon på Johannesberg/Arlanda. körtävling - dressyr och precision Svenskt Lätt nr 3 samt idealtid - noll rivningar!

WinterPrince
0

Idag har tömkörningen lossnat lite för oss. Sån härlig känsla att gå bakom sin häst och det funkar.

wester-ek
0

En bild från förra veckan….

UG
0

Maraton Johannesberg 13/6. 4.2 kilometer, fyra hinder samt två ytterligare hinder med pliktportar i. Tempo 10 km/h Vilket tog ca 25 min.

UG
0

Första gången för Jaxon (5 år) i vattenhinder, träning 27/6 på Ekenäs Terrängbana, Linköping.

UG
0

Berg, Götene 2-4/7 2010. I Lätt Lokal A kom vi trea i dressyren och tvåa i maraton, av sju ekipage.

UG
0

Två välpresterande WM:

Jaxon, e. Symondsbury Tartar

Lucky Luke e. Pegasus Buckey ue. Molstabergs Molnet 

Bilden tagen innan dressyren, Berg Götene 2-4/7 2010