Visa häst på RIKS
Jag hoppas hoppas att min 2-åring växer ikapp sig själv nu när gräset äntligen kommit (hon ser lite ut som en ettåring i dragsterformat), för jag vill visa henne på RIKS.
Problemet är att jag har taxben och kan inte springa med en cob. Vet ni någon duktig visare som ska till Riks och som kan tänkas ha tid att visa henne åt mig? Jag inser att många visare kommer att ha fullt upp, men det kanske finns någon?
Jag ska troligtvis till riksen, ev med någon häst - annars som fotograf.
Men jag skulle kunna hjälpa dig att visa annars =) Har korta taxben precis som du, men jag springer som en gepard på ren vilja ;)
Hakuna matata!

Har du sprungit med cob innan? Jag tyckte också att jag sprang bra, som en gazell på ren vilja, tills sambon filmade mig. Det är därför jag nu letar någon som är van vid att visa cob :D
#2 Jag har visat Cob, dock ingen som är extremt flashig. Men jag har visat både Welsh Mountains och Araber (hingstar) med enorma steg. Fick kommentaren "Hur sjutton hinner du med hästen?!" av uppfödaren (som såg helt frågande ut) till en häst förut 
Sedan var killarna alltid lika förbaskade att jag slog dem i 60 och 100 meter löpning förr, inte kan man förlora mot en tjej liksom!
Men jodå, springa kan jag allt! (Att man är totalt dödstrött efteråt är ju en annan femma!)
Men du kan ju se till att ha någon "nödreserv" om du tycker att det inte skulle fungera när jag värmer hästen (samt givetvis ifall det nu blir så att jag inte på något vis kan ta mig ner) :)
Hakuna matata!

Jag ska kolla runt lite. Känner att jag behöver veta innan att jag säkert har någon, för jag ser verkligen inte bra ut när jag springer =)
#4 Nej givetvis måste du ju veta innan, men jag menar du kanske kan ha någon anna med ifall att.
Jag kommer troligtvis vara där nere även med häst, men utan häst så vill det till att jag kan samåka med någon - men det löser sig säkert ^^
Hakuna matata!