Häsloppis på Salsta!
Eftersom utställningen i Uppsala blev inställd, så har vi bestämt att den ”Hästloppis” som där skulle ha varit där, flyttas till SWF:s utställning på Salsta den 20 juni.
Om du har något som du skulle vilja sälja, så vill jag ha nedastående uppgifter om dessa saker så SNART som möjligt, och absolut senast tisdag nästa vecka, för att hinna förbereda och göra listor på aktuella saker.
Du får själv se till att sakerna kommer till Salsta i tid. Ju tidigare på dagen desto bättre för både dig och köpare. Om du vill, så kan du skicka sakerna på posten till mig, men då måste du skicka i god tid.
Är varan använd eller oanvänd
Vad är det för vara (täcke, träns etc) märke, färg, storlek.
Pris (samt ditt lägsta pris, en uppgift som inte kommer att synas)
Telefonnummer som vi kan nå dig på under söndagen, om några frågor skulle uppstå.
Jag kommer att ha ett partytält på kortsidan på ridhuset mot utställningsringen.
När jag fått uppgifter på vad du har att sälja, så kommer jag att meddela dig ett nummer, som jag vill att du märker varan med, så jag inte behöver hålla på med det på utställningsdagen.
Om du undrar något, så kan du ringa eller maila mig.
Gunilla 070-677 83 70. Gunilla_olesjo@hotmail.com
Vad hände?????
HÄSTLOPPIS
Eftersom utställningen i Uppsala blev inställd, så har vi bestämt, att den "Hästloppis" som skulle ha varit där, blir på SWF:s utställning på Salsta den 20 juni istället.
Om du har något som du skulle vilja försäka sälja, så vill jag ha nedanstående uppgifter så SNART som möjligt, och absolut senast TISDAG nästa vecka för att hins förbereda och göra listor mm.
Du får själv se till att sakerna kommer till Salsta i god tid, ju tidigare desto bättre både för dig och köpare. Om du vill, så kan du skicka sakerna på posten till mig, men då måste du göra det i god tid.
1. Typ av vara (täcke, träns, grimma etc)
2. Märke, storlek, färg.
3. Är vara använd eller oanvänd.
4. Pris (samt lägsta pris, en uppgifte som inte kommer att synas)
5. Telefonnummer som du kan nås på under söndagen, för eventuella frågor.
Vi kommer att ha ett partytält på kortsidan vid ridhuset mot utställningsringen.
När jag fått uppgifte på vad du har att sälja, så kommer jag att meddela dig ett nummer och på vilket sätt du skall märka dina saker med, så jag inte behöver hålla på med det på utställningsdagen. Osålda saker kan antingen hämtas vid hemgång eller få vara kvar till utställningens slut. Eventuella kostnader för saker som blir osålda och som skall skickas till dig, får du stå för.
Om du undrar något, spå kan du ringa eller maila mig.
Gunilla 070-677 83 70, gunilla_olesjo@hotmail.com
Suveränt GOA! Det här kommer bli bra.
Jag "spa" maila dig å det snaraste när jag samlat ihop lite fler pryttlar.