Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettavel-uppfödning
Läst 3056 ggr
Angelus
0

Era Åringar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte lägga ut en tråd om åringar :) Hur ser era ut?

Här är min 'lille' Oki Doki, hela 136cm i manken, född 1 Maj.. Renrasig connemara, e: Gräns Roeson, u: Stockmossens Julia, ue: Möllans Castro..

Vad är era planer för era åringar? Själv står jag och väger mellan kastrering och att låta honom förbli hingst. Ett tufft val de där..

// Ida Bergefur - Angelus Stuteri

Angelus
0

Kritik uppskattas väldigt mkt :) Jag tycker ju han är den sötaste hästen i världen, men mitt öga är ju lite partiskt :)

Zondell
0

Min 1-åring Visselmyra Azalea, welsh PB född 25 maj 2009 e Axxas Intermezzo RP 157 u Cottrell Morwenna RW 890

Fourjoy
0

sektion C f.09.. mer info kommer senare Flört

Gylfinir
0

Min ena åring. sec C stoet Gylfinir Bixbite f. 5/4-09 fotad 30/4-10.

Hon kommer att bli ca 135 cm. Är till salu till rätt köpare.

Gylfinir
0

Och här min andra, sec C hingst Gylfinir Little Prince f 2/6-09 fotad 5/4-10. Han kommer att landa på omkring 128 cm

Är också till salu till rätt köpare. Går just nu på bete ihop med ett par hingstkompisar för att mogna och utvecklas.

Angelus
0

#5 Söt :) Jo, "lille" Oki åker på söndag till sina nya kompisar.. blir lite nervigt att lämna iväg honom..

ragnhild49
0

Nu äger jag sex stycken Tywysog avkommor!! Här nytillskottet.

Arhults
0

Du köpte honom Skrattande vad ska du göra med denna godbit?

ragnhild49
0

Tanken är att ha på tillväxt, utbilda och sälja om några år. Det är en trevlig kille som jag hoppas kan tillföra pappas meriter några poäng.

Dyblygiad
0

Haha Ragsockan, du är värre än migSkrattande Hoppas att Tuffe inte fick många ston för 2 år sedan, isåfall blir du väldigt pank Tungan ute Du får hojta till när det är inridningsdags för bebisarna, har vi inga Eirian hästar här så kan vi ta Ias hästar för inridning. Tränaren känner du ju till Flört

ragnhild49
0

Det låter toppen!

Det värsta är att han fick nog två till "där nere". De sex jag äger nu är dock fyra egna uppfödningar. Stona är till salu, och jag kommer att ha bara "killarna".

Fourjoy
0

mer info som lovat…

e.Hengwys Tywysog  u.D´abernon Mysteek

stannar i England till 2011 för utbildning/visning/licensiering, Glad

en dålig film på honom, (8 månader gammal då)

Rick

Anna-Karin
0

# 12 Han gillade jag oxå när jag såg han ute på annons… mycket färg och utstrålning. Lycka till med honom…Tungan ute

Han är släkt med vårt sto från Dabernon stud! Cool

Fourjoy
0

Mycket vitt på honom, lite annorlunda och han verkar inte gå obemärkt förbi folk, Dabernon har visat mycket intresse av honom, så det är roligt,

ska bli kul att se vad han kan utvecklas till, men just nu är det prep och bete tills i höst….kan bara konstatera att jag kommer ha en hel hög med C hingstar här framöver….Skäms men det är något speciellt med hingstar….Kyss

ja, Rick är väl "farbror" till Bille Jean?