Dubbeldiplom =)
Idag har Mälby Millie Yard e: Heniarth Yarra-Glen u: Mälby Millie Mint ue: Heniarth Mr. Milligan varit på treårstest. Han fick både hopp (50 poäng) och gångartsutmärklelse (49 poäng) 898888 89
Han skötte sig exemplariskt och fick många fina kommentarer från omgivningen.
(han har lång man under knopparna…)

grattis 

Va kul!! Grattis!! Sen att dom sköter sig gör ju inte saken sämre. Jätte fina knoppar!

Grattis!

Stor Grattis :D
Stort grattis! Jätteroligt verkligen 
Du har inga mer welshresultat därifrån? Vet att ytterligare ett cobsto fick gångartsdiplom, men i övrigt är det tyst om welshresultaten.

Man fick gå in lite som det passade så jag har inte riktigt koll på vilka hästar som var där samtidigt som vi. Men ingen av de vi såg fick någon utmärkelse. Annars måste jag säga att det var väldigt trevligt arrangerat!
MILYARDER MED GRATTIS trots knoppar på en welsh mountain… 

Trodde att de skulle ha det när det var mer "sport" än utställning. Sting har redan ojat sig över mig.

Var så glad att jag fick till knopparna trots hans långa man… Får skylla på att jag är halvblodsdressyrtant i vanliga fall. Men jag lär mig mer och mer hela tiden!

Tidningen Ridsport rapporterade från treårstestet på Bollerup och skrev bla "En av de ponnyer som glänste lite extra resultatmässigt var welsh mountainhingsten Mälby Millie Yard (e Heniarth Yarrah-Glen u Mälby Millie Mint e Heniarth Mr Milligan uppf J Mörner-Norström, äg Anna Sundström, Lund), som också var dagens högst bedömda med sina 50 poäng i hoppning och 49 p i gångarter."
Grattis!
Grattis till fina poäng!