Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 1413 ggr
Cnox
0

inridning/tillridning

Tar imot hästar/ponnyer på inridning eller tillridning. Har haft den här verksamheten i tre år nu. Ger även ridlektioner om det så önskas. Hästen/ponnyn står hos mig (månadsvis) och då ingår allt. Hingst/sto eller valack har ingen betydelse.

wester-ek
0

#1 Skriv gärna vart du bor, längd,vikt m.m. Det kan tyvärr ha ganskla stor betydelse. /M

Denna kommentar har tagits bort.
Arhults
0

Samt referenser!

Elshira
0

#1 och #3, jag har redan skrivit om sådant igår utan respons =/ Vad hände med inlägg två föresten?

Hakuna matata!

WinterPrince
0

#4 det var en dubblett av inlägg #1

Cnox
0

självklart förstår jag att ni vill veta det. Jag är 23 år. Har egen uppfödning av shetlandsponnyer och varmblodstravare hemma. Har ett stort rymligt stall med 8 inneboxar och två uteboxar och en blivande lösdrift. Jag är 160 cm och väger 57 kg.  Jag har gått på kvinnerstaskolan som hästskötare och hippologutbildning och är utbildad och jobbat som hästskötare i bla Italien. och jobbat åt några travtränare här i Sverige. Jag har ridit regelbundet dressyr för Johan Ekenberg och Hoppat för Mia Grane och Fredrik Hasselberg. Har själv hållt lektioner i fyra års tid nu inriktning dressyr och hoppning.  Min hästhållning är bestämd,frammåt men ändå lugn och sätta hästen i fokus. Tänker väldigt individuellt på alla hästar jag jobbar med och ser hur de utvecklas. Jag håller till på Hammarö 1 mil utanför Karlstad. Jag tar 4000 per häst/ponny och då ingår allt. Hoppas ni fick veta lite mer om mig och min verksamhet nu:)