Betäckningssäsongen
Hur har ni det alla hingsthållare? Har ni kommit igång med betäckningarna ännu? Man trodde det skulle bli sent i år men jag står med tre brunstiga ston. Samtidigt 

Kiara är högbrunstig här, ska inte betäckas i år men våren visar sig i form av en kraftig brunst 
M. Lord Milligan har vi tänkt att endast fortsätta rida i år om inte någon enstaka väldigt gärna vill betäcka (uppfödaren kommer dock ev med några ston).
Gammelmannen Acrobat II har vi endast till vårat egna sto som vi inte vet är dräktig, både tecken för och emot så det blir bara till att vänta och se, men betäckt får hon bli i år i.af. Ungstona ska ridas och tränas så även de får vila i väntan på "Mille".
Hakuna matata!

Jag har inte öppnat ännu. Delvis för att årets hingst inte har kommit upp ännu. Jag öppnar tidigast den 1a maj, men troligen inte förrän den 15e maj. Här har jag bara sett en blygsam brunst på stona.

Vi har skickat på Dancer och det kommer ston till honom, Waldemar har tagit emot ston redan för 14 dagar sen. Men annars är det lugnt i April.
Diablo kommer hem den 8/5 till hingst visningen!