Jubileumsboken
Har någon fått den ännu? Jag längtar efter att läsa den, men nu såg jag på hemsidan att den kostar ytterligare 25:- i porto. Vi som betalde tidigare ska vi betala in ytterligare 25:- nu?
Enligt uppgift från säker källa så är kostnaden för portot återställt. Med andra ord betalar man 275 kr inklusive porto för Jubileumsboken. Första leveranserna går iväg med posten i morgon.
(Det är tydligen inte bara badrumsvågen som visar fel…
)

Har någon fått boken ännu?
Hur blir det med portot? Ska man betala 25 eller 50 kr? Och hur gör de som redan betalat 25 kr? :S
Hakuna matata!
Jag tror och hoppas att boken dimper ner i brevlådan i morgon torsdag. I övrigt se #1 och www.swf.nu för beställning och betalning. Jubileumsboken är ett måste för varje welshfantast!
Men priset har ju ändrats (vad jag förstår)?
Hakuna matata!
Jag fick boken i går, la,la,la,la,la, la(räcker lång näsa) !!

Typiskt….. har du kul? Jag längtar efter alla tre böckerna, Green Journal, Årsboken och jubileumsboken.
#5 Jag vill inte verka tjatig men LÄS på indexsidan www.swf.nu så ser du exakt kostnad, hur man beställer osv.
Jag hade betalat 300:-, så kassören gav mig några alternativ.Jag valde att ha pengarna innestående, eftersom jag planerar att visa mina ponnyer på SWF:s utsällningar i sommar.
Jubileumsboken känns gedigen med sina hårda pärmar. Mycket rolig läsning. Tack Inger, för allt jobb du lägger ner på de olika publikationerna !

Jag betalde i samma ögonblick det kom ut på hemsidan 275:- så jag hoppas att dem kommer innan helgen! Hur går det med Årsboken vore fullt förståligt om den kommer senare i år med tanke på allt Inger har gjort!
Min kvällsläsning för många kvällar framöver är räddad!!!
TACK Inger för ett jättejobb. Hoppas du får vila dig lite nu.

Åh jag måste slita mig från kontorsarbetet och gå till brevlådan!

Nu har jag läst och bläddrat! Vilken fin bok! Tack Inger du är fantastisk, inte nog med att du gör en årsbok som jag läser om och om igen, nu har du gjort en historiebok som kommer att läsas av flera generationer!

Hoppas ni tackar Inger på mer än detta sätt! Vet ni om hon sitter här och läser eller är det bara nåt man gör ändå? Tacka någon på ett forum? Hoppas hon får många personliga tack för allt arbete hon lägger ner.
#14 Med risk för att verka gnällig vilket inte alls är min önskan… Jo, jag vet att det är betydligt fler welshfantaster som läser på WiF än som faktiskt skriver här.

#15 Ja så är det, det är många som läser här, men de flesta skriver inte! Så alla vi som gratulerar Inger och tackar henne för denna välarbetade bok som kommer att glädja många i flera generationer, än en gång tack Inger! Jag tror dessutom Inger är tacksam att vi inte alla bestämde oss för att ringa henne och uttrycka vår förtjusning….
Men på nästa utställning ska jag visst göra det - but until then får detta duga!
Det var väldigt kul att läsa det Kulltorp skrivit och många andra också! Inger har ett mycket gott förhållande till pennan, du skriver så det är kul att läsa! Jag ser fram emot att åka på årsmötet och gå på stuterivandring med Carin och hennes fina ponnier på Bjärbys Stuteri!

Hej allesammans!
Idag kom min jubeleumsbok, äntligen, helgen är räddad! synd bara att jag inte kan läsa den nu efter som jag är på skolan :( men längtar till helgen XD