Oändligt saknad...
Ekbäckens Savoy RWM 32
20/3 1987 - 21/1 2010
Min fantastiske vän och avelshingst har lämnat jorden. Saknaden är enorm. 11 år fick vi uppleva tillsammans.
Jag har ännu inte riktigt förstått att han inte finns där i sin hage.

Fruktansvärt är det vad hände? Stackars stackars dig 
#1 Savoy blev gammal och tunn på kort tid. 23 år är väl kanske inte någon ålder för en ponny men ibland går det fort åt fel håll…
Beklagar sorgen. Men han lever ju kvar i sina fina avkommor.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag beklagar! Mycket fin ponny och förstår att saknaden är stor!

Beklagar 

#2 Åh Marie, jag lider med dig, han var alltid vår lilla favorit, Madeleine sa alltid att om vi ska ha en WM ska den va e. Savoy
Tröstkramar ifrån mig och svarta faran. 

Ursch tycker verkligen synd om dig!!
Jag har verkligen något att se fram emot nu när våren kommer, två Savoy bebisar!

Usch, vad trist. 

Jag lider med dig Marie, det är den tråkiga och jobbiga biten med djur. Men vårt ansvar att ta beslutet när det är dags.
Skickar tröstkramar till er….
Så tråkigt. Tröstkramar!
Beklagar din förlust, vet vad han betydde för dig. Kram från Hanna & Eva
Beklagar verkligen din förlust!

Beklagar verkligen Marie! Jag förstår precis hur du känner dej nu
Beklagar Marie
. Vad tråkigt.
Det är sorgligt att en sådan ungdom redan skulle få sluta sina dagar redan, jag förstår din förlust och bävar själv för att den dagen kommer att komma med våran Acrobat II här hemma. Han är för visso 27 år men i prima skick förutom tänderna som gör att han inte äter ordentligt och börjar bli allt för smal snart.
Jag hoppas du kan trösta dig med alla fina barn och barnbarn som finns till honom, och glädjas åt de andra otroligt fina ponnyer du har som har framtiden för sig!
Hakuna matata!

Jag är ledsen för din skull Marie, han kommer att saknas i aveln men tack o lov har han lämnat många fina avkommor som kommer föra hans minne vidare.
Ett stort tack till gentlemannen Savoy som lärt mig så mkt om betäckningar! Må du ha det skönt i det gröna med många ston omkring dig 

Beklgara verkligen sorgen för dig , men det är ändå all heder åt dig som orkade ta det beslutet.

Men usch detta var inte ngn trevlig läsning. Lilla Vackra Savoy…
Tänker på dig Marie! Stor tröstekram från mig

Åh Marie, jag beklagar att Savoy är borta
Jag kommer aldrig att glömma när jag gick med honom i BIS-ringen i Mölnbo (?) 1997, jag fick en 'åthutning' av Wynne Davies för att jag inte var korrekt klädd för att visa häst… Men Savoy, han glänste!
Tröstkram från mig.
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus
Tack alla! 
(#20 Vi var på soliga Molstaberg.)
Beklagar :-(