Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 1675 ggr
humlans
0

Gröna boken

Den engelska "green book" har kommit! Hur ska jag hinna med hästarna ikväll, vill inte gå ut nu….

vildapillan
0

DIN "GOTTEGRIS"!!!!!!!

Jag gick och tänkte på dig hela kvällen igår efter att jag hade pratat med dig… Idag är det jag som ska betala medl avgiften så den kommer i min postlåda snarast!!! Hur kunde jag glömma bort att betala?????Skrikandes

Hoppas du hade en trevlig lässtund igårkväll…..Glad

Elshira
0

Lite OT, men hatr SWF's jubileumsboken ersatt årsboken eller kommer även årsboken att trillar ner i brevlådan den närmaste tiden?

Hakuna matata!

ZABA
0

(#2 Jubileumsboken har inte ersatt årsboken.

Årsboken görs privat av Inger Becker och säljs sedan från henne till SWF. Jag hoppas hon kommer orka göra den i många år till. Årsboken brukar dimpa ner någon gång i början på mars om jag inte kommer ihåg helt fel. Utöver årsboken har Inger i år gjort jubileumboken år SWF.)

Elshira
0

#3 Jodå det vet jag, men jag tänkte det kanske blev lite mycket arbete med 2 böcker (är ju inga små arbeten), hon har ju bett att någon ska hjälpa/ta över. Men 2 bäcker är bra gjort och det blir mycket intresant läsning!

Vad det gäller "Green book" så har tanken knappt slagit mig att vara medlem där :o Men man kanske ska ta och skicka in en slant och få sig en stooor "godispåse" :D

Hakuna matata!