Welshponny iFokus

Welshponny

Etiketthingstar
Läst 3142 ggr
ZABA
0

Hingstvisning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lördagen den 10 april 2010 klockan 15:30 planeras det för ponnyhingstvisning vid Södertälje Ridklubb. Har du en licensierad welshhingst oavsett sektion är den varmt välkommen att visa upp sig för den förhoppningsvis månghövdade publiken.  

För mer information maila till Johanna Sällberg, Stall Åkerby, Hölö.

Diizkmedel
0

Kan man komma och bara fota där?

That that don't kill you can only make you stonger

ZABA
0

#1 Publik med eller utan kamera är välkomna.

Diizkmedel
0

#2 Oki, vad bra :D Södertälje ligger väll inte jätte långt från stockholm va?

wester-ek
0

#3 Södertälje ligger ca 3 mil söder om Sthlm och det går direkt tåg (pendeltåg) till Södertälje Centrum. Där ifrån tror jag att det ev. finns buss men kanaske även någon som har plats kavr i bilen om man letar lite.

Vi kommer med våran Wm-kille om hans licens är klar tills dess, hoppas många tar tillfället i akt o visar en massa fin fina killar!!

/M

Diizkmedel
0

#4 Tack =D

Fantasie
0

Men det är årsmöte den dagen ju!

ZABA
0

#6 Jag vet att SWF har årsmöte på Öland den dagen. Oavsett vilket datum man väljer för aktiviteter (årsmöte, hingstvisning eller vad det nu må vara) så krockar de ofta för en eller flera personer. Hingstvisningen är något som arrangeras helt privat och det är delvis därför svårt att pricka datum som passar alla.

Personligen kanske jag inte kan åka till vare sig årsmöte eller hingstvisning eftersom det kan tänkas vara fölning på gång den dagen. Beräknad fölning 19/4 men aktuellt sto fölar gärna 1-2 veckor för tidigt.

Arhults
0

Nej men årsmötet är väl den 8 Maj på Öland? Har jag skrivit fel dag?

AgnetaB
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 0 Mailadressen funkar inte, kan du skriva ut hela?

Jag undrar om jag får vara med på hingstvisningen med mina 2 avelshingstar? Den ena är en Amerikansk Miniatyr o den andra är en British Spotted Pony.

Mvh

Agneta

www.freewebs.com/simplicityminis

Fantasie
0

Årsmötet ska vara den 10 april på Öland är vad jag hört…

ZABA
0

#9 m. fl.

Arrangör Johanna Sällberg har hemsida där det finns kontaktuppgifter såsom e-post, telefonnummer och postadress. Det är direkt till Johanna man hör av sig med frågor. Jag hjälper bara till att sprida informationen.

SWF:s årsmöte skall, enligt senaste informationen jag fått från säker källa, vara 10 april 2010 på Öland. Hjortsparre kan glömma det datum som diskuterades på avelskonferensen.

Arhults
0

OK min kalender ändras, jag som tänkte ha vår hingstvisning dagen efter det!

Reby28
0

Jag kommer nog dit och fotograferar!

wester-ek
0

Nu har Storemyrs Sigge fått sin licens och kommer absolut komma på visningen för att visa upp sig o få lite träning på samma veva!!

www.stuterijewa.se

/M