Utställningar!
Det är jättekul att det kommer nya domare från England att döma utställningarna! Synd bara att alla utställningar är på Lördagar mitt i betäcknings sässongen, lördag är ju en semindag!
Det ska bli spännande att se vad dom gillar för typer av welsh
!
Det blir kanske svårt att komma iväg och ställa ut både på Salsta och Kållared!

Vi kommer till Salsta… Var där under Rikset och är en jätte trevlig tävlings/utställnings plats! Har inte bestämt vem jag tar med mig utan väntar o ser lite./M
Salsta uppskatta även jag! =) Tycker det är fint och relativt centralt i vårat avlånga land.
Hakuna matata!
Lokalutställningen med ridklasser på Salsta, St Sundby är flyttad till söndag 20 juni 2010. Inte på grund av semineringsrutiner utan för att "alla" ska kunna sitta hemma i lugn och ro framför tv:n och titta på prinsessbröllop.
Nog finns det en och annan bland hästfolket som har lust och tid att sitta där och glo men den stora mångfalden har säkerligen fullt upp med annat. T. ex. att bada ponnyer. Bröllopet lär gå i repris både en och två gånger men det gör inte utställningen!

Vad bra, då blir det med all sannolikhet Salsta för oss, måste fundera vem vi ska ta med…
.

Ja vi lär få se bröllopet gång på gång på gång hur länge som helst antagligen men som du säger Zaba ingen repris på utställningen….
Jag klarar mig aldeles utmärkt utan både kungahus och bröllop (A)
Hakuna matata!
Vilka datum är Kållared och Salsta? Och ligger dem långt från stockholm?
That that don't kill you can only make you stonger
#7 På SWF:s hemsida finns en kalender där du kan hitta datum till dessa och andra utställningar.
Salsta ligger i Stora Sundby, ca 3 mil nedanför Eskilstuna.
Kållared ligger låååångt från Stockholm…
#8 Tack =D Jag tror det får bli Salsta jag åker och fotar på då :D
That that don't kill you can only make you stonger