God Jul-afton!
Smög upp tidigt i morse. Tänkte att jag kanske skulle hinna se tomten. Men det gjorde jag såklart inte. Han har nog inte hunnit hit ännu för det var rätt tomt i julestrumpan. Fast de bästa julklapparna man får är de som ponnyerna ger en under hela året. Gränslös kärlek åt båda håll.
God Jul & Gott Nytt Ponnyår önskas er alla av Marie Nilsson och Stuteri Exzentric.

God Jul

God morgon
Här fick vi sova ända till 9 innan minsta sonen kom in och väckte oss och då fick vi gå upp och väcka de stora barnen så de kunde öppna sin julklapp på morgonen :-)
Själv sitter jag nu med en kopp kaffe och ska snart äta frukost sen är det ut i till hästarna och köra ensilage till hingstarna och strö i lösdriftarna idag.
Det är fortfarande lite vitt kvar men det mesta har ju töat bort tyvärr.
Ha nu en riktigt skön julafton och ta det lugnt i trafiken alla som ska ut och köra .
Hästarna utsläppta och står och mumsar på hösilage. Stallet mockat och nu är det duschen som gäller.
Jag är inbjuden till Brudviksgården på jullunch. Efter det är det jobbet som gäller. Jag börjar klockan 1500, så förhoppningsvis så kan jag börjat mitt pass med "Kalliljanka".
God Jul allihopa, med förhoppning om en trevlig mjiljö och ton här på WiF.