Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettsäljes-utlånas
Läst 4701 ggr
Arhults
1

Snygging till Salu!

Mama's Coco Completh är till salu, ett års hingst e. Speyksbosch Dancer u. Fernbourne Coconut. Han är fantastisk snygg och gullig, mörkbrun med bläs och 4 vita fötter. Hans pappa går att läsa om på www.ridponny.net och hans mamma Coconut är imp från England, hon har tävlat med vinster och placeringar upp till LA dressyr, hon har 9 på gångarterna flerfaldigt guldbelönad, samt fick 9-9 i hoppning på kvaliten.

3 bröder är sålda som körponnier, en av dem gick VM i körning i år liksom SM i körning, mycket framgångsrika. Han måste nu säljas p.g.a sjukdom och söker ett hem som seriöst vill satsa på denna unga herre. Han är nu hingst och väldigt lätt att hantera. Helt korrekt e

Han själv var Bästa WPB föl SWF Riks 2008, hans helsyster var BIR WPB Riks I Nybro 2008. Detta är en kanon. Han finns hos Arhults Stuteri nu.

Bilden är tagen på Completh som föl men han är lika gullig nu! Blir ca 130-134 cm hög.

agnetha.hjortsparre@telia.com

Bacellen
0

Hej!

Mkt snygg!

Dressyr el Hoppämne

Ungefärlig prislapp?

Vart i Sverige finns ni?

Tror ni han blir den lättare typen eller kraftigare?

Mvh

Annika Gorgiev

Arhults
0

Hej,

Han finns på öland nu och han är ädel men viktbärande. Han rör sig fantastikt bra men har hoppblod från två håll. Han har syskon som går EM i körning. Denna individ blir vad man gör honom till!

Han blir två år nu så man´kan börja jobba med honom nu. Jag tror dom vill ha 20,000 + moms, vilket är ett bra pris, säljes p.g.a sjukdom dessvärre.

Han är supertrevlig att hålla på med!

Mvh Agnetha

Fantasie
0

Fast jag tycker inte det är så svårt att vinna titlar som bästa föl när det är två föl i klassen.  På rikset 2008 var det sammanlagt fem starter i rasen wpb inte särskilt många, knappt så man kan utse de olika utmärkelserna.  Just wpb öker ju hela tiden så i framtiden kanske vi får se betydligt fler starter på utställningarna.

Fourjoy
0

Den här killen har jag sett förut på annons?  han är i alla fall hur söt som helst….Cool