God morgon 2009-12-16!
Äntligen SNÖ!! Visst är det jobbigt när den faller, när man måste skotta fram bilen och innan det blir vettigt plogat och skottat överallt. Men sen - när solen skiner, det är vindstilla och runt 5-6 minusgrader - då är det vintermys på riktigt! Än så länge verkar dagen här på Färingsö bjuda på bra väder.
I övrigt väntar ett digert pappersarbete idag. Ska skriva ut närmare 700 stycken fakturor på ridavgifter som ska stoppas i kuvert och skickas till eleverna vid Solna Ridskola. Jag hoppas tonern på skrivaren överlever.
Om vädret håller i sig tills i kväll så hoppas jag på en trevlig ridtur i snön med månen som strålkastare.
Här blev ridturen i gryningen. På schemat i dag står frisörbesök och i em skall jag och en arbetskamrat arbeta med vårat nya schema…"snillen spekulerar", typ 
(Litet trådkap: #1 Ooh, du har ett riddjur! Det blev alltså en foderhäst?!)
Här är det full storm, pållarna tyckte det var härligt med snö men uppskattar inte alls blåsten och jag förstår dom helt…inte trevligt alls…
Annars så väntar skolavslutning i morgon och en massa pappers arbete på div. håll….dagen räddad…