89 olästa meddelanden!?
Måndag morgon. Loggar in på WiF efter ett datauppehåll över helgen.
Ser till min förskräckelse att jag, enligt blinket i övre högra hörnet, har 89 olästa meddelanden. Klickar in i meddelandeboxen men några meddelanden utöver de som fanns där i fredags dyker inte upp. Är det bara min brevlåda som fått måndagssjukan eller gäller det även era?
Kan någon moderator göra så att det rättas till vore jag tacksam.
Även jag hade 6 olästa meddelanden, att dömma av när jag senast mailade dessa mäniskor som jag fick svaret av (ett par månader sedan) så har dessa meddelanden blivit skickade för länge sedan emn inte kommit fram förrän nu :S
Hakuna matata!
Jag har också 6 olästa meddelande, gamla, som tidigare är lästa.
Inkorgen har väl fått en fnurra på tråden
Hoppla! Såg denna tråden och loggade in, då hade jag 117 st!
Förmodligen fnurra på tråden, för så populär kan man ju inte vara 

jag har 933 st
jag tror killarna snart fixar det 
Samma här, men jag hade bara 17 som tur var, satt och gick igenom alla men det var gamla här oxå, fick rensat iallafall 
Jag har 43 stycken….

28 här.

39 st
Verkar vara ytterliggare en bugg som spökar.. Inga trådar blir "lästa" heller, och dom trådar jag skrivit i/startat som ligger bevakade till höger under Mina Inlägg är hela tiden med tjock text och försvinner inte när man läst som det brukar göra, ser hela tiden ut som det är nya svar..
Någon annan med samma problem?

934
#9 nej det problemet har inte jag

#9 jag ändrar mig jag har också det problemet nu.

#9 jag ändrar mig jag har också det problemet nu.
#12 Va bra, då är det inte bara jag..
Har också en hel drös "nya" meddelanden, fast dom var ju inte det vid närmare titt, bara kopior av gamla meddelanden…det var bara att radera alla…
Nu har "alla" blivit Anonyma!
Mycket spännande att se vad som hänt i morgon.

Det är nog bara ett litet fel i korden, men det är som att läsa en roman för att hitta ett stavfel 
Va orättvist….jag har inte ett enda !!! 

#17 Det går nog att hacka något spännande åt dig också 

Hade 25 vid lunch, men nu är mina borta!

Just nu så får jag inte bort en tråd från mina inlägg, den blir mörk gång på gång men resten funkar.
#20 Hos mig har det fungerat ett par timmar nu faktiskt, just Mina Inlägg funktionen

Anglavaktarens tillsalu tråd hårdbevakas åt mig den släcks inte när jag klickat på den och jag ska inte köpa fler hästar
även om dom är fantastiskt fina 

#23 det var det som var skälet, vi skulle få lite att göra. Synd att jag jobbar i ett öppet landskap så jag bara kan knycka korta stunder på dagtid, för att kolla att sajterna mår bra.
Annars hade jag kunna arbeta en hel dag bara med att läsa dom olästa