Tips och råd
Hejsan.
Nu behöver jag lite kunnigt folks, tips och råd. Är förstås väldigt tidigt ute, men det gillar jag att vara.
Mitt lilla welsh mountainsto är mitt första, och förstås min lilla kärlek. Men även kärlek kan ha brister. Själv tycker jag hon har lite långt huvud, och aningen hjorthals. Det är bristerna mitt otränade welsh-öga kan se. Så jag skulle gladeligen ta emot tips på kommande kavaljeråt henne som kan förbättra dessa små brister.
Har kikat runt, men antingen är bilderna för små eller min syn för kass.
Kritik på mitt sto får gärna skrivas i tråden. Hingstarna kan tas via pm, om ni hellre vill det.
Ett plus om det ligger brukssmeriter bakom hingsten, men vill ändå ha så bra extriörskretik som möjligt. (Och litet huvud, vacker/rastypiskt bra hals)
Mitt sto då:
Laeryd Indorella
e:Laeryds Domenic
u:Laeryds Candy
Tyvär har jag inga bättre bilder för tillfället…
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Hon har väll några år på nacken eller hur? Då får man faktiskt ta hänsyn till det när man betraktar hästen, råd kan jag inte ge men själv hade jag inte tagit en skimmel och är väldigt nöjd med vad min Kiara fick med Nougat i år och då även väldigt nöjd med temperamentet, en naturligt gladare häst finns inte
sen att hon har ett steg som till och med klår hennes mamma är ju bar ännu ett +