Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettsäljes-utlånas
Läst 1691 ggr
jinxx
0

Maenan Cara lånas ut

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

för avel till dig som kan erbjuda ett gott hem samt vill och kan matcha henne inför utställningssäsongen 2010.

Cara föddes 2001 i England. Hon är efter Castlemai Celt och undan Menai Carema. Cara kom till Sverige som ettåring. Hon har avelsdiplom och är utställd med mellan 40 - 42 p. 127 cm i mankhöjd. Cara är grundriden och inkörning är påbörjad.

Hon fick sitt första föl Carlotta 2009 och har visat sig vara en exemplarisk mor.

Carlotta  f;09 e; Moelgarnedd Dewin är till salu.  Hon är en fuxfärgad kopia av sin mor! Hon är visad på fölbedömning och utställning med 39 p med 9 på rastyp.

Seriöst intresserade hör av sig till mig, Sarah, på 070-3420869 eller svartbyn@bredband.net

Izzi
0

Jättevackert sto!!

Fourjoy
0

Vackra lilla Cara, Tungan ute   jag har mailat dig…

Arhults
0

Vad är hon för sektion? Är hon en sek B?

Fourjoy
0

Hon är en sektion C,

Arhults
0

Synd, då är det inget för mig! Men hon såg fin ut, då är fölet en korsning mellan C och B!

Fourjoy
0

Vad jag sett på bilder förut och ovan filmen så verkar Cara vara av lite lättare modell, precis som min gamle Jack Glad  ….den kombinationen vore otroligt spännande, skulle kanske bli en C av mindre modell då båda är små i storleken, men vilken flashig ponny!!!!

jinxx
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Tack! Hon är en pärla=)

#2 Nu har du också mail

#5 Japp. Fölet är hälften B. Hon borde landa runt 130 cm och är en tuff, välbyggd tjej med massor av utstrålning. Har hört sägas att hon skulle kunna bli användbar i WPB samt ridponnyavel. Dessutom ser hon ut att bli lika vacker som sin mor. Kanske något för dig;=)

Ursäkta förresten för den usla kvalite´n på filmen. Jag råkade spara den i för litet format. Jag ska fixa det senare.

Arhults
0

#7 Hon är verkligen flott och jag hoppas att hon kommer till någon som uppskattar henne.

Jag hade varit mycket intresserad av henne om hon var ren sek B Skrattande, men inte med cob i dessvärre, ridponnyston har jag så jag kan snart skänka bort domTyst!

Lycka till med henne!