Welsh sek b ca 04-06
Jag söker en welshponny av sektion B. Ponnyn ska vara född mellan 04 och 06. Den ska vara sutten på men mer än så krävs inte.
Jag är en liten vuxen person 152 cm och 48 kg som vill ha en ponny att utbilda och börja starta i unghästklasser alternativt clear rounder. Jag kan även tänka mig en äldre ponny som inte har blivit utbildad ordentligt men som har kapacitet för det.
Kom gärna med förslag och skriv ett ungefärligt pris.

Jag har ett välstammat sekt B sto och även ett äldre sekt B sto som är till salu, C ponnier.
Kan även förmedla en hel drös sekt B, välstammade och bra exteriör.
maila mig på
marie@kurtson.se el ring 070-680 83 17
Jag kan även tänka mig att låna en ponny.
De har ett -06 sto 128 cm för 25.000 och hon är inriden

Jag vet ett superfint welshsto sektion B född 03 (har jag för mig), ca maxad kategori B, som har underbart temperament och är diplomsto som är till salu. Hon är insutten.
Du får gärna maila mig om du är intresserad av henne, jag kan maila info och foto på henne i så fall.
Jag vet en ridponny med sek B mamma som väntas bli c-ponny. Valack född -07. e. Veronas Bo-Gi. Vet tyvärr inte pris.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Vi har ett toppstammat sektion B sto i stallet, 128 sist vi mätte, f.2003 e.Carolinas Foxglove ue Ekelunds Anjo Utställd med guld, BIR. Idag är hon enbart grundriden, snäll och rar, men ingen mes. Rör sig väldigt bra och hoppar lätt 70-80 otränad (med ryttare), med lite träning givetvis ännu mer.
Pris kan diskuteras,
Jag ska meddela att jag redan har köpt en ponny och det blev ingen welsh utan en connemara.

7# Är du nöjd med henne? (mkt trevlig ras btw)
#8 Jag är verkligen jättenöjd med henne. Världens snällaste häst. Dock så lyckades jag ramla av och bryta benet på tre ställen vilket inte var så lyckat. Det var 7/9 och jag har inte ens kunnat borsta sedan dess för jag har ingen balans så det har min sambo fått göra.
Det var bara ren otur att jag lyckades göra så med benet för ramla av gör man ju ibland. Jag hoppas dock att det blir bra så att jag kan börja rida igen till våren.
Vet hur det känns…fast jag kommer aldrig tillbaka i sadeln igen, 
Det är riktigt tråkigt men det är ju en risksport och tar man inga risker så får man hålla på med frimärken eller schack och hur kul är det?.
precis……man kan lika gärna krocka med bilen eller nåt annat…är oturen framme så är den, inget man kan göra…