Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettsäljes-utlånas
Läst 1431 ggr
Fourjoy
0

Isabellsto, C

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Letar ev. nytt hem till mitt sektion C sto om rätt person finns där ute?

Ljus isabell, f 2004 e. Griffos Hwyl u. Newhouse Cadwen  ue. Deytheur Brenin Ap Lyn (LynCwmcoed) ca 136cm. Otroligt snäll på alla sätt och vis, lite blyg men väldigt social och rar, rör sig med bra action, lite löshoppad. Frisk och kry, ska sadelvänjas och så smått börja ridas inom kort. Betäckt med Fourwinds Flash Jack och troligtvis dräktig. Har en tidigare fölunge, isabellhingst f.2008.

Pris utan föl (åter till mig) 20 000kr

Pris inkl. föl  25 000kr

Fourjoy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

upping….

Kan tänka mig att diskutera pris men jag vill inte ha inbyte, Flört

I övrigt så är hon korrekt och ordentligt benad, inte visad ännu då hon kom till Sverige i somras men hennes halvsyster är bedömnd med 41p. och kvalitetsbokförd. Hennes pappa är skotskt multi Champion, hennes halvbror har fina RWS körplaceringar, hennes helbror också engelsk champion med ett flertal fina avkommor, hon är svenskreggad, GB pass.

Att hon säljs har inget med henne att göra, och jag tycker verkligen om denna söta, rar dam på alla sätt men ibland måste man göra svåra val…och detta är ett sådant….Rynkar på näsan

Fourjoy
0

upping…Flört   färska bilder finns på hemsidan av damen…

Finns stor chans till en isabell eller kanske tom en cremello fölis…..sabino lär den nog bli hur som helst…