Täcke köpes
Hej.
Blir med welsh (mountain) om en vecka och behöver köpa ett eller två regntäcken stl 115 till henne.
Så har du ett helt täcke att sälja så pm:a gärna, eller maila. frisegarden@hotmail.com med bild och pris.
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

vad kul, vad är det som kommer hem till dig och förgyller vardagen 

#1 Liten hemlighet, än så länge
innan allt är klart. Men har i hela mitt liv (nja, halv då, sen 1990) sett fullblodsaraber och welshar på min egen gård och nu äntligen ser det ut som om den första skall komma. Ett dräktigt sto…
/Therese.

Grattis, hoppas på bilder när hon kommer 

#3 självklart!
/Therese.
hej
jag har två regntäcken..
ett 115 lila med rosa detaljer. Köpt på granngården oktober 08, användt några gånger på litet halvblods föl.
ett 115 blått med mörkblå detaljer. Också köpt på granngården under hösten 08 någon gång. En aning tjockare (har för mig att det är fleece fodrat) kan dubbelkolla om det är intressant.
mvh frida

#5 Ja, nu har jag iof köpt ett regntäcke. Men i detta landet kan i alla fall inte vi få för många
Dessutom är jag väldigt svag för lila, så har du någon bild på det, (pris är såklart också en fördel) så pm:a gärna.
/Therese.
#5 Jag är också intresserad av det lila då min dotter har lila till sin Welsh.
Amor vincit omnia 

*suck* Fick hem ett 115 täcke idag som var på tok för stort för lilla sessan.
Är nog snarare 110 hon skall ha. Så det är vad jag söker nu istället. Alt. byte med det 115 jag har. Helt nytt med prislaparna kvar. Pm:a gärna vid intresse.
/Therese.
…trodde nästan att 115 skulle vara för stort när jag läste tråden tidigare, vi har 95 och 105 till våran lille WM grabb…
115 har våran C hingst, ibland 105 om täcke är stort i storleken,