Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettgod-morgon
Läst 1262 ggr
ragnhild49
0

God Morgon 2009-10-16

I går kväll var jag på chokladprovning, vilket var en trevlig upplevelse.

Nu på morgonen var det inte så roligt väder. Blåsigt och regnigt. Specialväder att byta till vinterdäck i….utan garage. Suck!

Lorita
0

chokladprovning, det måste vara en upplevelse för smaklökarna

Jag sitter och funderar lite på att det är sista dagen på min extra semester, jag blev omplacerad på jobbet, neddragningar ½ styrkan ska bort, jag blir kvar men får roligare jobb SkrattandeSkrattandeSkrattande

Det blev en vecka ledigt mellan arbete och arbete med fullt betalt Glad gissa vem som städat stall och pysslat extra mycket med hästarna Oskyldig

idag regnar det här också, jag som tänkte tvätta hinkar Rynkar på näsan

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

PernillaJ
0

Idag börjar cobauktionen i Builth Wells, "Brightwells Autumn Cob Sale"! Tre dagar (fredag-söndag) med över 1000 utrop, ska bli spännande att få rapporter om hur det går och eventuella svenskköp.

Fourjoy
0

Spännande med cob auktion!!! 

Här är det skitväder…rent ut sagt…regn och ett par grader varmt…inga pållar ute idag….alla står inne och myser i stallet och mumsar hö….och här inne sprakar en härlig brasa… finns inget bättre än en brasa när det är kallt och ruggigt…Glad  härom dagen när det var kyligt grillade vi mashmallows…

ska uppdatera hemsidan med lite nya bilder på damerna…..ja, alla utom Tilly som är hos Fiffilura….känns fortfarande konstigt att hon inte är här…Obestämd    fast isabellen jag har är väldigt lik henne….man kunde tro dom var syskon så lika som dom är…ska posta ett foto sen på båda…fel dator just nu…

ragnhild49
0

Bytt tilll vinterdäck på både bil och transport.

I morgon bär det av till Falun och utställning för Morgan. Det blir dock bara en ponny som åker dit, mot utlovade tre. Har ingen som kan visa åt mig.