Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettgod-morgon
Läst 1293 ggr
wester-ek
0

Godmorgon 10/10 2009

Dagen var ovanligt vit ute trotts att klockan hade hunnit mkt innan jag kom ut för att fodra o ta ut hästarna… Termometen visade +6 så inte konstigt att man fryser!

Dagen kommer ägnas åt en massa…

Ska både hinna med träning av Conny & rida ena stoet så hon kommer igång efter bebis-vila.

Grabbarna grus (Sigge &  Valle) ska badas och pysslas om så dom är riktigt fina inför morgon dagen!

Ska även ut o köra Jade idag…

Fullt upp med andra ord!

Vad har ni för er idag då? /M

Fourjoy
0

här med, två ska badas inför i morgon….sen är det en massa förberedelser inför morgondagen, priser, mat, skyltar….listan är lång…tur att man inte är ensam med allt inför utställningen…det är himla kul att arrangera men det är lite pyssel..Flört

Kallt är det här… -3 i morse och härligt frostigt fint överallt…..jag vet inte men jag tycker det är himla fint så här års och inte minst så börjar man känna av den härligaste tiden på året…julen!!!  finns inget bättre….Skrattande

ragnhild49
0

Bytt kulhandske på min transport och mockat åt de tre ponnyerna som jag har på stall. Nu är det lunch för mig som gäller och sedan till jobbet.

Arhults
0

Har nu varit och kört ut nya rundbalar till mina ponnier/Hästar! Mina ponnier går fortfarnade ute om nätterna och behöver lite torrt att äta så magarna vänjer sig innan det är dags att flytta in!

Imorgon ska vi ID kontrollera och Chippa alla föl på morgonen, det är alltid lika spännandeSkrattande.

Vi ska strax ut och gräva grund till ett nytt vindskydd till mina gamla halvblodsston, det ska va skönt för dom att kura i vindiga dagar i vinter!

WinterPrince
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har varit ute på en kort promenad med min kille. Han var väldigt taggad och på tårna. Det var mycket på gång i närheten, de bygger en till ligghall så traktorer och motorsågar om vartannat. En gubbe som högg ved var också läskig.

Nu vankas det partaj!

Izzi
0

Jag har satt stolp hela dagen. Pust! Helt slut i kroppen nu.

wester-ek
0

Nu är dagen slut och vi har hunnit med det som var tänkt från början!!

Skickar med en för mig underbar bild på Jade (Wm-Sto)