Julafton
Nja, inte riktigt ännu kanske. Men lite julafton blev det igår när jag fick katalogen för Brightwells Cob Sales. Över 1000 hästar anmälda, och får man skalat bort lite WPB och ridna återstår iallafall 7-800 trevliga individer att kika på. Jag ska INTE köpa något men hittade genast ett svart stoföl från Abergavenny e: Derwen Railway Express med Menai-möderna. Hon hade suttit som smäck i mitt stall!
Misstänker även att hingsten H-S the Money Maker kommer inbringa ett ganska högt pris.
Har inte hunnit titta igenom hela katalogen men spontant är det väldigt många avkommor till D. Desert Express till salu! Kommer bli en rolig auktion och jag kanske bjuder på lite bilder efteråt om någon är intresserad.
Ha en trevlig resa! Eftersom du inte tänker bjuda på någon cob så får du åtminstone se till att bjuda på bilder.
Hälsningar,
Marie "inte ett dugg avundsjuk" Nilsson

Åh vad kul , ha det så jättekul nu!!! Nästa år ska jag åka… följer du med Marie?
Jag läser fortfarande Fayre Oaks Katalogen!
…ska inte åka även om det hade varit väldigt roligt….hade absolut inte kunnat hålla mig från att handla, har nog så svårt att låta bli hemifrån…..
Bilder vill vi se!!!
#2 Nästa år bara måste jag åka åtminstone till RWAS. Verkar bli lite varannanårsresande dit. Jag vågar dock inte planera vidare så här långt i förväg utan får ta det senare. Vore ju jätteroligt om vi på något sätt kunde göra en liten "gruppresa" med studiebesök osv.
#0 Lot 574 - Abergavenny Zoe? I så fall är det hon som är "withdrawn".
Idhults Welsh Cob Stuteri - www.welshcob.se
Jag märkte tyvärr det på deras hemsida. Attans, men kanske lika bra.