Årets ponny - resultat?
Någon som vet hur det gått på årets ponny?

RSF Magic Ghost kom tvåa! GRattis

Connemaran vann Grattis!
Flashjack gick vidare bland de fem bäst i final. Blev utplockad som nr 4 eller 3 tror jag.

Grattis till Flashjack det var väl jättebra!

Nu får ni ursäkta men oooooh att Hagens D'arcy vann
Min stora favorit bland connemarorna. Tyvärr så blev det aldrig något föl e honom i år då stoet avlivades i våras 
hemma…klockan är 00,30 söndag morgon…
Gamle farbror Jack gick vidare till final och blev 5:a!!! vilket är otroligt roligt…
många oh….blev det..
återkommer senare idag! med någon bild….nu är det sängen som gäller…..

Grattis!
Stort grattis till Flashjacks resultat… vi vill gärna se bilder.
Grattis till fina resultat! Och vad roligt att två welshar kvalade in till årets ponny och att en av dem gick vidare till de bästa 5!
Tänk att höra till de tolv bästa för året! Är det någon som har koll på hur många ponnies (all raser) som ställts ut under året?
..en bild…(hoppas den inte blir för stor)

Jätte snygg! Vilka var de två andra trean och fyran?
Jag tror RP fölet blev 2:a, en jättefin fux hingstunge.. undrar om inte dartmoorn blev 3:a? inte säker dock….
1. Darcy connemara
2 Magic Ghost, rid- & sportponny
3 eller 4 dartmoor Shilstone Rocks Snowlord
3 eller 4 Stackarps Manda new forest om jag minns rätt…
5 Flashjack welsh sekt C
några bra trav bilder på min gubbe Johanna?
#14 har inte hunnit kika på dem, får ta mig an dem senare ska ha hopptext o bilder klara imorgon

Jack och hans tunga…
den är överallt…han älskar när man drar in den…
han är lite udda…
och hans framben…godisgris..
Fina bilder!! det är kul att se andras bilder, jag tycker hur mycket man än fotar så är man aldrig riktigt nöjd…det är svårt att få till det riktigt bra….det blir hyfsade bilder men det är svårt att pricka in DEN bilden… det är SVÅRT att fota…

#21 Mycket flugskimmel och fortfarabde så mycket grått kvar? :O Har jag aldrig i mitt liv sett tidigare. De hästar jag sett har alla varit så gott som helt vita innan de sakta börjar få små fläckar xD
Hakuna matata!
Finns det någon bild på connemaran som vann? Vore roligt att se den också.

#26 Superfin connemara!! när man såg honom så påminde han om en liten andalusier…
Vilket fint uttrycksfullt huvud connemaran har och vilka fina proportioner. En absolut värdig vinnare kan jag tycka! Han är jättefin.